Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 999 ggr
Haag
0

Kameraryggsäck säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu en nästan helt ny Lowepro kamera rygga.
Fick den med min D80 som jag köpte, men säljer den nu för att jag behöver pengar :)

Det är verkligen en jättebra ryggsäck med plats för kamerahus + flera objektiv.

Den är hel överallt och den ser inte ens använd ut.

Nypris är 700 kr.

Hade tänkt mig 400 kr, :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Haag
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

EMT-FOTO
0

vilken storlek är den i?

Med Vänliga Häslningar '
EMTFOTO
Emelie Thoresson

Haag
0

Yttermått: 22x18,5x41cm
Innermått: 18,5x14x20cm

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

IdaL
0

#3 Kan du berätta vad du haft i den?

Anna
0

#4 Hon har precis köpt kameran begagnad och fick ryggsäcken på köpet om jag fattat det rätt :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaL
0

#5 Förstod det också men jag menade alltså vad hon haft i den för kamera objektiv m.m så man kan få en uppfattning av vad den rymmer.

Anna
0

#6 Det förstod jag också men jag syftade på att eftersom hon precis fått hem grejerna så har hon ju inte haft någonting i ryggsäcken ;)

Fast hon kan ju veta vad förra ägaren har haft i den.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaL
0

#7 aha, Du menar så Skrattande Men hon kanske kan förklara vad som skulle kunna få plats där eller så frågar jag, kommer det få plats en Nikon D70s 2st tele objektiv 1 macro och kito ? inte för jag har det men kommer nog inskaffas snarast ;)

Haag
0

Den är delad i två fack eller vad man ska säga, så i det nedre får det rum typ ett kamerahus, ett tele och ett kit.

och i det över skulle ja gissa på att man kan ha 2 objektiv till :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Haag
0

Knuffar :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Diizkmedel
0

Är väskan vattentät? Så att det inte blir blött inuti om det skulle börga regna elr något sådant?

That that don't kill you can only make you stonger

ssofia
0

Har en precis likadan, och det finns väldigt många resencioner på fotosidan om just denna ryggsäcken.
Rymmer på ett ungefär kamerahus med ljusstarkt telezoom påskruvat samt 1-2 objektiv till, lite beroende på vad det är för storlek på dem samt lite filter och småprylar.

Värt att veta är också att det extra facket ovanpå inte är till för kameraprylar då det inte är fodrat och vadderat för att klara stötar. Dock kan man stoppa ner lite sladdar, visitkort och en matsäck för en dagsutflykt.

#11, nej det finns inte regnskydd i väskan.

Diizkmedel
0

# Okej, tack :D

That that don't kill you can only make you stonger

ElinP
0

Jag skulle gärna köpa den om den finns kvar, har du någon epost adress eller så?Glad