Kritik: Porträtt
Putt:)

Är det en haflinger jag skådar? 
#4 Japp det är det:D
Puttar, ingen som vill ge kritik?:)

Åååh! Nyfiken som jag är vill jag jättegärna veta namn o stam :D

Ååh! Haflingertok som jag är vill jag gärna veta namn o stam:)
#7 Jag kan inte hennes stam eftersom hon är en ridskole häst, men kan kolla upp de senare ihelgenX)
Puttar igen, ingen som vill ge kritik?:(
Orkar/hinner tyvärr inte ge någon kritik nu, men jag älskar ögonbilden! Skitsnygg verkligen! :)

Bra tanke på poträtt bilderna dock mer centrerade hade jag önskat dom. Ögonbilden är klockren. Cred till dig Li! :-)
#0: Gillar uttrycket hos hästen och fint med oskärpan i bakgrunden. Jag skulle dock föredragit lite annorlunda komposition. Nu är motivet placerat ganska långt ned i bilden, jag hade gärna haft ögonen en tredjedel ned i bilden och gärna haft med liiite mer hals, så att hästen inte var riktigt lika mycket centrerad.
#1: Jättemysig bild! Hade även här velat ha en liknande beskärning som på första bilden, alltså mindre luft i överkant. Tycker att ljuset är jättemysigt även om det ger mycket skugga till höger. Det hade varit fint om man hade sett båda ögonen, men att man ser i alla fall ett tycker jag är det viktigaste då det ger bilden lite personlighet :)
#2: Den här bilden tycker jag är mysig! Skärpan sitter perfekt och färgerna är fina. Den kanske skulle göra sig bra i svart/vit? Nu visar min skärm alltid lite dassiga kontraster, så det kan hända att de redan är bra, men annars tycker jag nog att du skulle kunna höja kontrasterna liite till för att få lite mer djup i bilden.
#11 Tack dijete:)
#12 Okej, ska ha dessa småsaker i huvudet nästa gång, tack för kritiken:)

första och andra bilderna ser lite tråkiga ut. Det är ju från perosn till person men oftast så blir det ett tråkigt foto med en häst som har täcke på sig. Andra bilden så var bakgrunden lite störande, ser ut som en plåtvägg eller ngt.
Tredje bilden var helt klart bäst! Älskar färgerna och hur bilden är komponerad! :)
Fina foton på en söt häst! Bild 2 ser i mina ögon ut att luta litet. Bild nummer tre är härlig, med blänk i ögat, vacker oskärpa och trevliga färger.
Är väldigt förtjust i tredje bilden, gillar kompositionen och färgerna, men framförallt tycker jag om lugnet i den.
#14 Tack, tycker desamma som dig om täcken men nu var de ju som sagt lite väl kallt att vara utan täcke;)
#15 Okej
#16 Tack, det värmer!
Tack alla för kritiken:)