Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 654 ggr
ElinP
0

www.elinpetterssonfoto.se

Nu är äntligen min renovering klar! Nu fattas bara bilderna i portfolion men dom dycker upp närmasta dygnen. Titta gärna och sig vad ni tycker!

Ett stort tack till Anna!

www.elinpetterssonfoto.se

Mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att det ser bra ut förutom en sak, på bilden jag visar så tycker jag att det är för litet mellanrum mellan bilden och själva menyn, känns som de flyter ihop, jag skulle nog tro att någon millimeters mer utrymme skulle sidan må bättre av, blir nog lättare att läsa då också.

Annars tycker jag det ser jättebra ut, är nyfiken på att få se hur portfolion kommer att se ut när den är klar!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Glömde skriva att jag har firefox som webbläsare och det är mestadels J:et i Tjänster jag stör mig på för det är det som snuddar i bilden under Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ElinP
0

Gör det? På min skärm så är det mellanrum..?

Metinia
0

Jag kan inte annat än hålla med Mari (Stirrup). Hemsidan är skitsnygg och jag väntar med spänning på att bilder ska komma upp i portfolion. Men menyn ser konstig ut. Det finns ju jättestort utrymme för menyraden och så ligger den så tätt till bilden - det blir konstigt och inte alls snyggt. Menyn skulle nog inte heller må dåligt av att bli aningen större - det finns ju så mycket utrymme för den! Utnyttja utrymmet!

Anna
0

#1 Jättebra att du säger till om det där, ska försöka fixa det åt Elin! Testade sidan i de flesta upplösningar och webbläsare men fick aldrig det där felet, men ska försöka fixa det :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Posta gärna hela printscreens av sidan och skriv vad ni har för upplösning/webbläsare, så fixar jag problemet lättare. Tack!

annaattlid.se

isabelle_
0

Jag ser gamla hemsidan bara..

Mari
0

Här kommer hela skärmdumpen

Jag har upplösning 1280x1024

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

#8 Hade sidan laddat färdigt där?

#7 Gjorde jag också först, Loopia som spökar, prova skriv www framför / ta bort www.

annaattlid.se

isabelle_
0

#9 Aha, ska kika!

isabelle_
0

Upplever samma problem som #8, sidan hade laddats klart kanske Manufrog som segar lite?

Anna
0

Ja då är det nog Manufrog för tillfället, men ska jobba på menyn under veckan.

annaattlid.se

Mari
0

#9 Ja hela sidan var färdigladdad, gick faktiskt väldigt snabbt som jag uppskattar väldigt mycket.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Juicy
0

Ser ut såhär i Safari.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Anna
0

Attans, menyn vill inte som jag vill ;) Det ska fixas, tack att ni visade!

annaattlid.se

ElinP
0

Konstigt för i min ser den bra ut! Bilderna i portfoliot är på gång!!=)

ElinP
0

Nu är bilderna i portfolion på plats, komentera gärna och tyck till. Det är bara ett utkast för att se om ni tycker att dom duger. Säg vilka som kan stanna och vilka som får åka!

Är tacksam!       God Jul!

[Ebfotograf]
0

Ser ut så här i Internet Explorer

ElinP
0

Nu är Portfolion klar! Säg gärna vad ni tycker, ska kanske byta ut någon bild, säg då vilken! Tack i förhand!

AnnaKlara
0

Såhär ser det ut när jag ska titta på fotona i portfolion, antar att det inte sa vara så?

[Ebfotograf]
0

#20 - Ser ut så för mig också..

Anna
0

#20 Tack, ska fixa :)

annaattlid.se

Metinia
0

Fina bilder i portfolion, men jag ser inte vad det är för skillnad på rörelsebilderna och hästsportsbilderna - de båda verkar vara hästsport…

Amantha
0

#20 Så ser det ut för mig också.

ElinP
0

Jag vet men jag ville att bilderna i rörelse skulle visa upp hästarna i action och hade inga tillräckligt bra när dom är utan ryttare. Ska nog åka till bassholmen i år på hingstsläppet.Glad

ElinP
0

UPPDATERAT:

Nu är allt klart på hemsidan, portfolion: ALLT!
Kolla in??
+ har fått 1000 besökare på bara någon månad!

Lagerquist
0

Portfolion ser ut såhär för mig, antar att det inte ska vara så Flört Menyn har hoppat ner för mig också! Har Safari 1280x800px.

Mari
0

Portfolion ser ut sådär för mig med.

Sen är det något konstigt med footern, Annas efternamn har hoppat ner en rad och ligger på vänstra sidan under ditt namn och besökarna - det ser inte bra ut ;)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

Jag ska fixa menyn, har bara väldigt mycket just nu Glad Eftersom den fungerar men bara inte vill se ut som den ska prioriterar jag det inte över t.ex skolarbete, men det ska fixas!

Även footern =)

annaattlid.se

ElinP
0

Vad tycker ni om Bilderna då?