Kritik: Arabhingst
#0 En fin bild men jag skulle vilja ha lite mer luft ovanför hästen.
#1 Inte lika bra som den första och här är det lite störigt med alla staket i bakrunden.
/ Amantha www.amandabernstrom.tk

bild 1: Jag gillade verkligen färgerna på bilden och för mig gör det inte så mycket att bilden är tajt runt hästen :)
Bild 2: den här bilden är ganksa suddig och här skulle jag vilja ha mycket mer luft runt omkring hästen
#1 Fint steg på hästen, ger en fin känsla tillsammans med allt grönt, men hade önskat mer luft runt om hästen och framförallt ovanför.
#2 Kunde varit en bättre del av steget, samt att hästen verkar hålla på att blunda och därför ser den oengagerad ut. Hade även här gärna sett mer luft ovanför hästen.
Jo bilderna är ju tyvärr avskalade eftersom ja tyckte inte om bakgrunden däruppe.. :) så de är min tabbe haha 
Jag håller med föregående ang. bild 2.
Bild #0 är fin, stör mig dock på stenarna och skulle vilja ha lite mer luft ovanför och framför, och mindre undertill och baktill. Gillar färgerna och hästens steg och hållning - känns dock som att den lutar liite lite. Känns även något oskarp - men annars jättefin :) Ursnygg häst dessutom!
Johanna - Instagram