Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 727 ggr
Magster
0

Hästfotografen.se läggs ner

Pga av missförstånd och strul har nu Hästfotografen.se's all information försvunnit, det går inte att få tag på vare sig domänregistreringen eller webbhotellet och sidan är nu officiellt raderad. Detta är såklart mycket tråkigt men det finns inget att göra åt. 210 registerade uppnådde vi på 1 år och ungefär lika många registrerade tävlingar. Hoppas inte detta tas lika hårt på er som för mig, Anna och Lovisa som lagt ner våra själar i arbetet med hemsidan och registrerade medlemmar. Just nu ser det heller inte ut som att vi funderar på att bygga upp sidan på nytt.
_
Tack för läsningen
Mvh Magdalena_

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

LindaKarlstrom
0

Nej vad trist!! Men jag förstår om ni inte orkar börja om på nytt, ni har ju lagt ner jättemycket tid på det!

NettanLindholm
0

oj, vad tråkigt !
förstår er helt och fullt !

Juicy
0

Vad tråkigt att det blev så. 
Ett riktigt bra koncept så man får väl nästan hoppas på att det dyker upp något liknande i framtiden. Tror att både fotografer och potentiella kunder har haft nytta av Hästfotografen.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Metinia
0

Usch vad tråkigt! Idén och utförandet var i alla fall toppen, synd att det skulle falla på domänen, när det inte ens var något ni kunde påverka.

IdaSH
0

Vad tråkigt! Men jag förstår er ändå helt klart.

Mvh Ida

www.krusfoto.se

ElinP
0

Vad tråkigt när ni har lagt ner så mycket jobb!

Amantha
0

Det var jättetråkigt!

Marija
0

Nej men fy va tråkigt… lider med er!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Monday
0

Fasen vad trisst när ni lagt ner så mycket jobb! Rynkar på näsan

http://www.regret-nothing.com

Idrus
0

Gud vad tråkigt :(

Besök gärna min blogg.

Mari
0

Verkligen tråkigt!

Men förstår fortfarande inte hur de kunde strula till det så? Kommer ni att få någon slags ersättning efter som de gjort fel? Har ni ingen backup på någon dator?

Verkligen tråkigt som sagt, kommer att sakna sidan!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

#11 Det handlar inte om missförstånd mellan Loopia/Manufrog, utan helt enkelt missförstånd och problem mellan Hästfotografen.se och förra ägaren till domännamnet.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Mari
0

#13 Jaha jag har hela tiden förstått det som att det var Loppia/Manufrog som hade strulat till det eftersom domänen gått till en annan hemsida.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Magster
0

#11 Varken Loopia eller Manufrog har gjort något fel, de har varit mycket hjälpsamma men kan av säkerhetssjäl inte göra vad som helst för oss då vi inte har rätt uppgifter så de kan indentifiera oss som de riktiga ägarna av kontonen. Detta hade såklart aldrig hänt om jag hade varit in charge of everything. Flört Det är alltså en tredje part med i dramat som orsakat problemen.

Medarbetare på Hästfoto.

Jojaton
0

Usch vad trist!

Johanna - Instagram

Mellliie
0

Nej, vad tråkigt! :(

Magster
0

Det är verkligen jättesurt för det skedde över så himla onödiga omständigheter, ett minimalt starkare engagemang och det skulle varit frid och fröjd just nu.

Medarbetare på Hästfoto.

Jojaton
0

#17 Förstår verkligen det, himla trist eftersom ni lagt ner så mycket tid på det!

Johanna - Instagram