Kritik: Sommarkväll
Jätte härlig bild, älskar hästens och mannens uttryck och färgerna är underbara. Skulle gärna ha fått vara mer luft framför dem eller bakom dem, men inget måste.

#1-Tack. :) Dom är så samspelta kusken och hästen.
Den är jättehärlig, den enda jag kan klaga på är att du nog stått lite för nära, hästen ser lite för stor ut. Och så skulle jag vilja ha mer luft framför hästen, nu är den på väg "ut ur" bilden och så kan du lägga på lite mer skärpa i nåt redigeringsprogram.
Men annars finns inget att klaga på, det syns att kusken och hästen har en speciell relation och det gulaktiga ljuset är jättemysigt. 
Vackra färger och ljus. Tycker den gula tonen ökar känslan av en sommarkväll.
Hade velat ha lite mer luft runt ekipaget, och saknar lite skärpa.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3-tack,de blir så mkt lättare när de finns något fint att ta kort på :) Bilden är tagen i "serie" tyckte inte alls om den här bilden först,men sen fick ja höra av andra att den va bra,min första bild ja fick sålt utan att "skylta" om de så ja täntke kolal vad ni hästmänniskor säger (:
hihi,ja hatar redigering o undviker de så långt ja kan,försöker hellre ännu mer för att få en bra bild än att redigera fram den,kan ingenting om sån heller ;)
#4-sommaren är härlig! ah okej då vet ja vad ja ska försöka bättre med :)

jag gillar verkligen bilden och älskar den här varma sommarkänslan! Det jag tycker du kanske skulle kunnat experimentera med är att ta fotot från en lägre vinkel. En häst som är så stor ser relativt liten ut om man står ovanifrån och fotar… men annars en jättehärlig bild! :)

tackar :) Ska försöka få till någon liknande bild när snön smälter och dom varma färgerna kommer tillbaka :D