Kritik: Kurragömma
Hej!
Idag så var jag ute med min pappa på fototur i bilen. Vi körde runt och fotograferade lite olika hästar nu såhär i nysnön.
Jag tog denna bilden på en väldigt nyfiken men ändå lite försiktig arab som gömde sig bakom ett träd. Jag gillar faktiskt bilden även om bakgrunden kan kännas störande. Det röda för mig passar på något sätt in.
Jag skulle gärna vilja höra vad ni tycker om den!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag tycker det är en väldigt fin bild, både färgerna & ögonblicket är bra, men vissa av grenarna kan kännas lite störande.
Mycket fin bild i helhet :)
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
Mysig bild med härliga toner. Dock känns det som att den röda bakgrunden tar över bilden.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Tack så mycket båda två!
#2 Själv tycker jag det röda känns lite klatchigt nu när det bara är vitt överallt 
Mvh. Ida Lundahl
Jag både tycker om den och tycker inte om den. Idéen är väldigt kul och bra, men det röda "smälter in" i hästens egna färg, hade varit snyggare om antingen huset eller hästen hade haft en annan färg ;) Sen kan jag inte riktigt tycka om grenen som är mitt i pannan på hästen, den stjäl ganska mycket fokus.
Johanna - Instagram

Tycker den är välldigt rolig och livfull att titta på, och det ser verkligen ut som om hästen säger "Tittut" :P
Jag tycker om de varma färgerna i bilden, samt hästens nyfikna men lite försiktiga uttryck. Fin skärpa hela bilden igenom. Det ända som jag hade önskat vore att det röda inte hade varit såpass rakt, nu blir det en väldigt strikt kant som delar av övre delen av bilden.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tack så mycket alla! 
#6 Jag håller med dig om det röda dock är det ett vindskydd som står där så att få det mindre rakt är lite svårt 
Mvh. Ida Lundahl
#7 Antog att det var någon typ av byggnad. Kanske du kan redigera så att det går upp till bildens ovankant? (och blir ett hööögt vindskydd :P)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus