Kritik: Islandshästrygg
Fotade denna bild häromdan. Bára med snö på ryggen.
Gillar att den är lite symbolisk om man nu kan kalla det så, hästen i fråga har funnits på gården i 20 år, så man kan tolka den lite som…
Tobo hjärta Bára = sant ;)
Har endast rätat upp bilden lite.
Utrustning:
Canon 50D + Canon 50mm
Vad tycker ni om den?
Jättefint med hjärtanen som blev :)
Det är rent tekniskt en jättebra bild, vad jag tycker, fina färger, bra skärpa - sngg bakgrund. Men, jag har lite svårt att se vad det föreställer, tror att det blivit bättre om du kanske tog med lite av manen eller något. Nu är det mest en massa päls liksom.
Johanna - Instagram
Tack! :)
Ja det är nackdelen, tror dock inte att manen syns på originalet, kanske om man skulle besäkra den lite i nederdelen. Det som syns är hästens rumpa + rygg iaf ;)
Härliga färger och mysig bild. Hade nog föredragit något mjukare bokeh men bakgrunden fungerar som den är.
Har du något filter för att få till hjärtanen?
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Jätte mysig bild, men hade gärna sett mer utav hästen så man ser vad det föreställer ordentligt..Men det är ju inget att göra åt om orginalet inte är så..:) Att det är hjärtan i bakgrunden är jätte fränt, skulle funka bra som både jul och alla hjärtansdag kort :) Prova att inte beskär orginalet lika mycket.. Sen skulle jag gärna vilja se den i svart vitt också 
#3 tack för din kommentar :-) Jag har byggt ihop en liten "papptratt" som jag satt på objektivet för o få fram hjärtan ;)
#4 precis :)
ja jag har tänkt att använda samma funktion vi t.ex. bröllopsfotografering, kan nog bli stiligt!
intressant med svartvitt! ska undersöka det! tack!

#5 Ja det skulle nog bli lyckat! :) Go for it!
Om du testar svartvitt lägg gärna upp den här :) Skulle vara kul att se!