Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1034 ggr
Magster
0

mgfotografi.webb.se

Här kommer uppdateringar som sker på min hemsida stå så ni lätt kan se när något nytt händer där borta.

www.mgfotografi.webb.se

Idag har jag lagt upp bilder från Färingsö Lokal Hoppning och även bilder från sommarbetet här ute på landet.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

olympiathurfjell
0
Magster
0

Nu har jag uppdaterat infosidan lite, bytt ut texten mot ny och bättre. Ta gärna en titt.

www.mgfotografi.webb.se

Medarbetare på Hästfoto.

eliinb
0

Jag tycker du har jättesnygg hemsida! Kul att du uppdaterar rätt ofta nu. :)

Magster
0

Make Over!

Två saker som ska fixas, varav ett är porträttgalleriet och så ska vi se om vi inte kan fixa ett riktigt arkiv. Annars har det hänt rätt mycket. Ska försöka vara lite mer aktiv men har mycket annat för mig så det blir aldrig av.
Inbokad tävling nästa helg så då kommer nya bilder upp. En hel drös med tävlingsbilder är uppe i hästsportgalleriet dock, ta en titt!
Och glöm inte att kommentera layouten och allt i Gästboken :)

Medarbetare på Hästfoto.

Metinia
0

Snygg sida, gillar att texten är bakom hästöronen. Men galleriet känns inte som ett galleri utan mer som ett arkiv. Det är på tok för många bilder för att man ens ska orka titta på en utav dem. Tycker att du ska välja ut dina favoritbilder och lägga ut bara dem istället för alla som du tig vid tillfället. Eventuellt kan du ju ha ett arkiv också där du lägger ut alla, men då borde du sära tydligt på Galleri och Arkiv.

Magster
0

#5 Tack! Skrattande
Det är just nu fixat! Har lagt till ett eget arkiv och en portfolio med flikar.

Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

Sidhuvudet är looovely!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

Åh va härligt med uppdatering Cool Färgerna är mycket ljusare och trevligare än de tidigare, känns mer inbjudande!

creddybear
0

Riktigt snygg hemsida, stilren och väldigt fina färger som är diskreta men ändå synliga. Jag suger på att förklara vad jag tycker men jag hoppas att du förstår vad jag menar. :)

Magster
0

Gud, vad kul att föra att i gillar sidhuvudet och färgerna, var verkligen nervös för vad folk skulle tycka om de och sidhuvudet. Skrattande

Medarbetare på Hästfoto.

Magster
0

Jag har uppdaterat hemsidan en aning. Har lagt in några bilder i portfolion bara för att få upp en grund. Fler bilder är påväg. Vill bara se om det ser okej ut och inget har gått galet?

Medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

Det ser bra ut. Dock tycker jag att du borde skaffa dig ett javascriptgalleri, lite irriterande när bilderna öppnas i ett nytt fönster.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Magster
0

#12 Jag som tyckte det var så smidigt och enkelt att ha det så. Flört I så fall får du hjälpa mig med det annars kommer inget att hända inom den närmaste framtiden.

Medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

#13 Haha, du har min msn Flört

ronjanyman.se

Magster
0

#14 Du är aldrig inne. Flört

Nu har jag lagt tillbaka min länksida och har ingen som helst koll på vem som har mig länkad på sin hemsida så nu gör vi om det, alla är välkommna att göra länkbyte med mig. Lägg till mig på eran sida, sen skriver ni här eran länk och för- och efternamn. Skrattande

Medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

#15 Busy woman vettu Cool

ronjanyman.se

Magster
0

Duktiga uppdateringar på sidan, menyn är uppdaterad och fler sidor är tillagda samt informationen är förnyad och förbättrad. Skulle bli väldigt glad om jag kunde få lite kritik samt om någon skulle kunna informera mig om det ser galet ut någonstans. Glad

Medarbetare på Hästfoto.

ElinP
0
Magster
0

#18 Lägger till dig! Glad

Medarbetare på Hästfoto.