Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 732 ggr
Emelie89
0

Kritik: Svartvit action

Lägger upp två actionbilder här som jag fick för mig att göra svartvita. Blev rätt nöjd fast det var en snabb natt-retush…

Kolla gärna in hemsidan också för att se bilderna i färg och se fler bilder. Lämna hemskt gärna också ett avtryck i gäsboken.

Hoppas ni finner något intressant i dessa två bilder.

/Emelie

Emelie89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Emelie89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2.

Måste verkligen uppdatera mitt iFokus så man ser bilderna i inlägget igen..mycket enklare då ;D

Emelie89
0

Bilderna är tagna med en Nikon D40 och "standard objektivet" som medföljer den.

Emelie89
0

Okej, nu är det här läst 52ggr och ingen har någonting att säga om mina bilder, bra som dåligt? Hur pepp blir man på att visa sina verk och försöka ta emot lite kritik dårå?

Amantha
0

Jag gillade dem mycket mer i färg.

Emelie89
0

#5 ja smaken är ju som baken :)

Emelie89
0
Idrus
0

Jag gillar dem, speciellt första bilden där du fick med ett snyggt steg. Hade dock velat ha mer luft mot höger.

Besök gärna min blogg.

Emelie89
0

#9 Tack :) Ja jag håller med om att jag inte skulle beskurit bilden så väl mycket kanske, som tur var har jag kvar orginal, ska testa göra en med mer luft :) Kul att höra att det var ett snyggt steg, inte ofta man får höra det när det handlar om min 21åriga varmblodsvalack :)

Idrus
0

#9 Ja, testa det så blir det nog mycket bättre! :) Jaså inte? Jag får jämt höra det med min 22 åriga varmblods sto ;) Travare har ofta fina steg.

Besök gärna min blogg.

Cikoria
0

Och då kommer lilla travnörden och är nyfiken på vilka hästar det är såklart ^^

Emelie89
0

Det är Hagas Jackpot e: Larabello ue: Frances Nibs :) 13år sen han startade så ingen "kändis" precis ;)

Cikoria
0

haha okay ^^ Är nyfiken ändå, håller på med trav så är totalt miljöskadad xD

Idrus
0

Speed Them Down e: Inbo Speed u: Starlet Lloyd

Har inte hållt på med trav med henne, men den tidigare ägaren har gjort (;

Besök gärna min blogg.

Emelie89
0

Håller på med trav jag också, både ponny och så har vi varmblod som ska starta i sommar  som är e : Super Tilly :)

Här kan du snoka på hemsidan ;)
Http://123minsida.se/teamlanttoeriksson

Cikoria
0

Ohh härligt ^^ Själv har jag ett russ som jag leasar, en shettis som vi är fordervärd på och ett varmblod vi leasar, Coktail Jet-avkomma, uppfödd av herr Kolgjini själv O.o xD

Emelie89
0

Haha jasså :) vad är det för russ å shettis då? :)

Cikoria
0

Russet är Beatricia e: Allgunnens Opal G u: Felicia

Shettisen är L.A Stardust, kommer inte riktigt ihåg stammen, men han är u: Kyoto Star (osäker på stavningen xD)

emmyhansson
0

vi ha oxå travhästar :D haha