Kritik: Häst i snö
Hejsan! Skulle vilja ha lite kritik på den här bilden jag fottade i helgen :) Har inte haft tillgång till mitt photoshop när jag skulle redigera den så den enda redigeringen som gjorts är beskäring, kontrast och ljuset. Tycker personligen att man skulle klona bort skuggan av linan och ev även linan då iaf skuggan stör en del.. Men var har ni för annan konstruktiv kritik att ge? :)
Är inte särskilt förtjust i den kvadratiska beskärningen, tror den skulle bli bättre utan den. Hade också velat ha mer luft i överkant. Snyggt fångat men saknar lite skärpa på ansiktet. Gillar snön som yr upp - snyggt!
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Okej, ska ändra den nästa gång jag har tillgång till Photoshop efter den kritiken jag har fått ;) Jag är inte så värsta duktig ännu på det där med actionbilder på hästar, håller på och över men ska försöka få mer fokus på ansiktet nästa gång! :) Tack för din kritik iaf ;D Någon annan?
Fin bild! :) Dock tycker jag att hästen kunde varit lite mer uppnärksam, med öronen framåt. Jättesnyggt fotat iallafall! :)

haha, ena örat är framåt iallafall!
Tack så mycket :)