Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 13-lag-moral-och-etik
Läst 1334 ggr
SilverTail
0

Får man?

Ja jag undrar om jag får ta vilka bilder som helst här på häst i fokus och tex klona bort någon och sedan skicka bilder till ägaren som tagit bilden?

Eller hur funkar det? Jag vill inte ha bilden själv till något bara öva på att redigera lite, så när jag är klar så slänger jag bilden, men jag tycker det är synd om jag inte kan ge tillbaka den utan att jag frågat om jag fick redigera den..  Hoppas ni förstår hur jag menar..

MVH

Eklang
0

Jag tror det är bäst om du frågar personen, som äger bilden du tänkt redigera, om lov innan du gör något. Bara för att vara på den säkra sidan. Sen tror jag att de flesta går med på det då :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

Frågar du så får du säkert det. Jag tror dock inte så många uppskattar att man lånar bilder hur som helst för att redigera, även om de skickas till fotografen.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

SilverTail
0

#1 ok..  förstår det..

Men om det finns någon som har massa bilder i fotoalbumet eller på någon hemsida så säg till.. Så jag kan få låna lite bilder att öva på..  :)

Tangotime
0

Du kan få öva på mina bilder jag har i min blogg! Mejla gärna dom "färdiga" bilderna till mig sen!

www.pudelrace.blogspot.com

Mejl: kenneltangotimes@gmail.com

giffan
0

#3 Jag har en massa bilder du kan få öva på om du vill. Säg bara till så skickar jag några till dig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

SilverTail
0

#5  det är bara att skicka på..

Så får vi se vad jag kan göra med dom.

Skicka hit eller på min mail.   b_e_t_t_a_n@hotmail.com

giffan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är en bild du kan få göra något med.

~ Anneli ~ 

SilverTail
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag rensat upp lite i bakgrunden..

giffan
0

Snyggt, men kan du sätta in henne i en annan bakgrund och ta bort grimman? Sen är hon ju våt i pälsen, går det att få bort? eller blir det svårt?

~ Anneli ~