Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1011 ggr
Anna
0

www.annaattlid.se

Fotograf Anna Attlid

I den här tråden uppdaterar jag er om min fotohemsida.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Häromdagen uppdaterade jag min hemsida med ett nytt utseende och en mer utformad grafisk profil (med exempelvis en logga som jag även stämplar på mina bilder osv).

Även lite finslip bakom kulisserna!

Mer smågrejer ska ordnas men i det stora hela är den färdig för beskådning!

annaattlid.se

Metinia
0

Snyggt!! Jag gillar verkligen designen, härlig, stilren och snygga bilder i headern! Och varje gång jag går in på din hemsida blir jag alltid lite avundsjuk för att du är så duktig, Flört

Juicy
0

Den blev riktigt snygg och inger verkligen ett professionellt intryck.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Anna
0

Kul att ni gillar den, tack så mycket!

annaattlid.se

Mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stilrent och snyggt som alltid.

Dock fyra saker jag skulle vilja ändra på Tungan ute

• Typsnittet i menyn, känns för "kantigt" och är lite svårt att läsa

• Den vita rutan som blir när man klickar på något i menyn känns för "blaffig", skulle ha gjort den mindre eller kanske inte helt vit utan lite mer gråaktig

• Den svarta linjen som går igenom din logga, tror jag skulle se bättre ut om den var lite ljusare, ungefär som rubrikerna du använder dig av.

• Jag ser en konstig vit linje, har markerat den på bilden, ska den vara där? Vad fyller den för funktion? Såg även den på din förra hemsida.

Sen lite ot, vi hade ett länkbyte, tappat bort mig?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

Tack för feedback!

Typsnittet i menyn kan jag hålla med om. Får se om jag hittar något att ersätta det med.

Den vita rutan som visar var man är i menyn är jag dock själv förtjust i, så den kommer jag inte ändra på. Det är ju helt och hållet en smaksak Flört

För mig och på de andra skärmar jag suttit på är bakgrunden ganska mycket mörkare än den ser ut att vara för dig, då är inte heller kontrasten mellan strecket i loggan och bakgrundsfärgen alls lika stor. Antar att det varierar på olika skärmar så det ändrar jag nog inte på.

Bakgrunden är samma som på min förra layout, där det vita strecket gick i en jämn linje med headerbilden och skapade en tydlig struktur, det är jag som varit lat och inte orkat ta bort den bara, tack att du påminde!

Mina länkar tog jag bort i min förra version så jag har inte kvar några länkbyten. Kan dock lägga till dig igen!

Tar förresten gärna emot länkbyten, PMa mig!

annaattlid.se

Mari
0

Jo strecket i loggan är mörkt, menade att jag nog skulle vilja se den lite ljusare då jag tror det hade gett mer piff åt sidan men självklart fungerar det som det är nu! Bara jag som är lite nyfiken på hur det kan ha sett ut

Ja lägg gärna till mig bland länkarna igen, om du vill, det är inget tvång Tungan ute

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

#7 Jag förstod att du menade så, det ser lite annorlunda ut på de skärmar jag suttit vid!

Jag lägger till dig senare Glad

annaattlid.se

ElinP
0

Intresserad av länkbyte?Glad

Anna
0

Både Mari i #7 och Elin i #9 är nu tillagda bland länkarna Glad

annaattlid.se

[Ebfotograf]
0

Intresserad av länkbyte? www.ebfotografi.webb.se - Elinore Björkbacke

Caramella
0

Tyckte din förra design var snygg, men den här är faktiskt snyggare! Stilrent, bra information, snygga bilder och lagom mycket med bilder i portfolion :) Du är verkligen duktig!