Reklam till tävling
Nu har jag äntligen gjort klart reklamen jag tänkte sätt upp på tävlingarna jag ska fotografera i helgen. Så nu vill jag höra vad ni tycker om dom.
Första är det stora pappret jag ska sätta upp på anslagstavlan. Bredvid den kommer jag att hänga en plastficka med små lappar som man kan ta med erbjudandet på, som är andra bilden. Dessa kommer jag även ha i kameraväskan så jag kan ge om någon kommer och pratar med mig.
#0 - Såg ett slarvfel det står finns det ska stå finnas
Tack så mycket! Satt och läste igen och letade efter fel, men man ser dom ju inte :p
Hittade också ett litet fel i #0, du har satt en punkt mellan "ta" och "del". Sen är jag lite osäker på om jag gillar att texten är centrerad, men det kanske är en smaksak.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Alldeles för mycket text.
#2, Det står rätt ^_^
'Jag heter Frida och finns på plats för att fotografera helgens tävlingar.' Det är korrekt.
Det hade varit en annan sak om det skulle stått 'Jag heter Frida och kommer finnas på plats för att fotografera på helgens tävlingar..' ;)
Annars blir det 'Jag heter Frida och finnas på plats för att fotografera helgens tävlingar.' … 
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Jag tycker det ser bra ut. Men kanske något mycket text. Men det är ju svårt att korta ner det också så jag förstår att det "måste" bli mycket text om du vill få fram allt du skrivit.
Jag brukar också sätta upp en sån lapp, men den är mycket kortare.. Den biten som är kvar på pappret har vi klippt av en annan plast ficka och satt visit kort där i.
Det är ju inte så många som stannar och läser hela så man vill ha det kort skrivet :)
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
#6 På raden under, "…bilderna kommer efter helgen finns tillsalu…" Det är där det ska stå finnas.. :P
#9, Haha, pinsamt. Jag fick läsa om det 4 gånger innan jag ens la märke till det
Skyller på klockan. ;)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Eftersom ni säger att många inte stannar och läser allt, så tror jag inte många lägger märke till sånna små stavfel :p Nu sitter iaf lappen uppe.
Men tack för kommentarerna :)
#11 Däremot gör ett korrekt språk att man anses som mer seriös.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
#12 Ja, det är ju självklart.
#13 Dit räknar jag "små stavfel". 
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny