Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 456 ggr
Animal-3
0

Kritik: Hagbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner att det är dags att ta lite kritik igen:)
Slänger upp några trådar med bilder.
Har inte hållit på jätte länge och bara haft skräp väder sedan kameran införskaffades-.-
Kvaliten på dessa bilder är inte så bra, duggade och "mörkt" ute efter som den var sent på kvällen.
Men i allafall (kanske kan få tips på något som kunde gjorts för att förbättra kvaliten?) Men främst på motiven, ljus m.m.
Denna bild har jag klonat bort en jätte grej på, hur skulle jag kunna få det bättre m.m.
Ja allt ni kan tänka er.

Animal-3
0

Självklart hamnade det i felgrupp och min data fungerar lika bra som vanligt så det går inte flytta-.- kanske någon Medarbetare som fixar det?

Bild 2 iallafall

Animal-3
0

Och så sista bild 3 :)

LlinneasFoto
0

Kritik bild 1: Älskar friheten med denna bilden, exponeringen kunde höjts lite, men skärpan var kanon. Tycker den är jättefin!

Kritik bild 2: Denna bilden ser lite avkapad ut, den ser på något sätt lite konstig ut, men jag tycker ändå den är fin.

Kritik bild 3: På den här bilden har du inte fångat skärpan, men bakgrunden gör den ändå snygg.

Jag tycker bild 1 var snyggast, du fångade verkligen friheten i den vackra hästen.

-----------------------------------------------------------------------

MVH

Linnéa Andersson www.photobylinnea.webb.se

Animal-3
0

Tack så jätte mkt:)
Ja både bild 2 och 3 är ut klippta ur större bild, det kan väl påverka skärpan lite också?
Ska tänka på exponeringen nästa gång^^