Sponsring
Ni som sponsrar med vinnarfoto på tävlingar, hur gör ni på ponnytävlingar?
Själv har jag bara sponsrat hästtävlingar, men nu ska jag sponsra en ponny tävling och då säger deras klubb att vi måste sponsra en bild till varje vinnar i alla kategorier. Alltså blir det 4 vinnarfoto istället för ett (A, B, C & D-ponny).
Vet inte riktigt hur jag ska göra…
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
Jo, men så får du väl göra, ge en bild till varje vinnare. Eftersom varje kategori tävlingar i olika klasser så tycker jag att det skulle vara mest rättvist att sponsra med en bild till varje, men om du känner att du inte har råd så kan du ju välja själv om du bara vill sponsra en klass, även om jag skulle tycka att det var lite synd. Jag skulle ge en bild till varje vinnare om jag var du.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Vi brukar göra på olika sätt… Oftast bestämma en klass som vi sponsrar, oftast "mellanklassen" (e.g. LC om det är LD, LC och LB under hela tävlingsdagen) iom att det är flest ekipage i den, och sedan får vinnarna i alla kategorierna varsin bild.
Tack för hjälpen!
Det kommer nog bli så att vi sponsrar alla klasserna, annars får vi ingen reklam :/
Känns kanske lite onödigt i kategori A bara, för här nere brukar det bara vara ungefär 2 startande där "/
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)