Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 1281 ggr
Amantha
0

Planering av säsong 2010

Har ni hunnit planerat in några fotoevenemnag för 2010 ännu?

Mellliie
0

Ja, det har jag. Ännu är det ca 20 evenemang som jag har planerat att åka till, kanske blir fler om min kompis börjar tävla med sin häst. :)

Metinia
0

Har inte börjat planera än, tänkte göra det i februari eller mars. Dock har jag lite planer på att kolla runt lite bland stuterier här i närheten om det finns någon möjlighet att komma och fota i vår, till sommaren eller till hösten. Men jag ska som sagt även kolla upp olika tävlingar att åka och fota på, hoppas att jag kan få in riktigt många, :)

[Wildglow]
0

Har börjat spåna lite, men ingen travtävling förens i juni/augusti. Men jag har nog några tillfällen där det är hopp och dressyr ^^ Sen en ponnytravdag i april, fast där kanske jag inte kommer kunna fota så mkt, för jag ska troligast tävla själv dåe ;)

Pandy
0

Jag har börjat planera, är upp runt 10st tävlingar men de lär bli fler;)

Eklang
0

Man kanske ska  börja spåna lite. :) Har ingenting planerat i dagsläget men jag hoppas att jag ska ut på massa tävlingar, vore kul :) Har dock redan varit "ute" på en då mitt lag i dressyr tävlade, jag blev dock inte uttagen, men då fotade jag :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

isabelle_
0

Jepp, har börjat lite smått! Dock blev första tävlingen inställd pågrund av lite saker för min del, men nästa tävling så!

Anna
0

Ja jag har börjat planera lite, de största tävlingarna (nat/elit), i mars brukar jag börja kika efter lok/reg.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Amantha
0

Ja, det är en del som redan har börjat planera lite inklusive jag själv då, jag har kikat lite och hittat 5 passande datum att åka iväg och fotografera på.

Arkan
0

Jorå, jag brukar gå efter Gotlands tävlingskalenter på Gotlands Ridsportsförbunds hemsida. Där står alla tävlingar som kommer arrangeras under året på gotland. Så jag tar dom när dom kommer och planerar igentligen inte i förhand, bara ifall det blir någon efterfrågan. Dock har jag prickat in de nationella tävlingarna i kalendern eftersom det är dom intressanta tävlingarna :)

Idrus
0

Jo, lite smått, men jag hoppas jag har körkort innan sommaren så man tar sig någonstans! :)

Besök gärna min blogg.

Mari
0

Ja planer har jag men jag har ännu inte försökt att planera in något eller gjort någon bokning ännu.

Tycker att det är så svårt att planera in något riktigt fören jag vet om jag jobbar i sommar eller ej och därmed vet hur mitt schema ser ut :-)
Men brukar oftast bara ha en prel. fotokalender uppe på hemsidan.

Har några nya planer på vad jag ska åka på för evenemang denna sommar/höst så jag hoppas att allt går i lås

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

selfrejection
0

Har planerat att fota på Krafturs islandshästtävlingar och funderar på att åka på lite fler hos andra föreningar i närheten. Annars är Islandshäst SM i Norrköping något jag vill åka på, men det är en bit dit.

Cikoria
0

Någon som vet hur det ser ut i Hälsingland med hästtävlingar o.s.v? Har inte så stor koll, och just här i Bollnäs så händer inte så mycket mer än travtävlingar…

Mari
0

#13 Bollnäs brukar väl ha en stor tävlan i fälttävlan? Ett tips är att kolla de olika ridklubbarnas hemsidor, de brukar skriva upp alla de evenemang som är på gång under året.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Cikoria
0

Nordic Baltic Cup, sen är det en Marathontävling tror jag, sen är det inget mer jag har koll på… Hittar i övrigt inte alla andra klubbars hemsidor, har noll koll på ridsport…

Monday
0

Har planerat in i princip alla tävlingar som skall åkas på. Sedan blir det väl förmodligen en del ändringar, så brukar det alltid bli.

http://www.regret-nothing.com

ElinP
0

Åker i feb, till kompisarnas tävlingar och ska tävla själv, men sedan vill jag åka på lite större tävlingar i vår.

Diizkmedel
0

Hur får alla reda på vart det är tävlingar? Jag hittar bara dem stora tävlingarna som globen, gbg osv.

Tacksam för svar

MVH// Jessica

That that don't kill you can only make you stonger

Juicy
0

#18 Här.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Diizkmedel
0

#19 Tack :D Jätte snällt Skrattande

Amantha
0

Jag är uppe i 8 planerade fototilfällen men det kan ju såklart ändras.

Diizkmedel
0

Jag har en sålänge 24 st inplanerade. Kan bli mer och mindre, beror på om alla är utomhus elr inte

OliviaJ
0

Har planerat lite, hittat några som jag vill åka på, sedan får man väl se om det finns skjuss och tid och allt… ;) Skulle gärna åka på Stockholm Horse Show också…

Magster
0

Inte nånting. Obestämd Lite tidigt för det ännu tycker jag dock så än har jag inte panik. Flört

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Amantha
0

#24 Nej, ingen panik behöver man känna. Det kan ju somsagt ta ett tag innan allt kommer igång men jag längtar till utetävlingarna.

Loviiisa
0

Har en liten lista som fylls med det mest intressanta jag hittar, men den kommer förmodligen och som alltid förändras mycket de kommande månaderna. Framförallt eftersom det brukar vara vissa helger som många olika evenemang krockar.

Magster
0

Jag håller just nu på att höra mig för om privata fotograferingar så det ska nog gå att få till något! Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Amantha
0

#27 Vad trevligt! Själv vågar jag mig inte på privatfotograferingar ännu. Skäms

EmelieJolly
0

Jessica varför bara på utomhustävlingar? :)

Muzzy96
0

alla Hopptävlingar hitills har jag inte varit på (a)
Men den 8 Augusti hoppas jag åka til Ljungskile RK på en utställning..

Perly
0

Bara planerat in två^^ Ett nästa vecka och ett i sommar (Utställning och tävling) annars bara privata fotograferingar gjorda i år, även ett par till inplanerade ^^

Alltid Oavsett