Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 1218 ggr
Cikoria
0

Elitloppet

Någon mer än jag som ska åka ner och fota på Elitloppet? Har dock inget fotografpass, så det blir till att fota från publikplats för min del =)

jennyliljedahl
0

Var ligger det? :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Denna kommentar har tagits bort.
Killen
0

#1 Ska ditt, men inte att for att fota utan för att jobba.

#2 Sthlm, Bromma

kissmekate.blogg.se

Mellliie
0

Hade tänkt att åka, men har inget objektiv till det ännu. Får se om jag hinner köpa ett snart.

Cikoria
0

#1 Det är på Solvalla, travbanan i stockholm =)

#3 Vad ska du jobba med där då? =)

#4 Då får du nog köpa ett snabbt som attan med tanke på att det är på söndag =)

Killen
0

#5 Ska diregera parkering, se till att folk parkerar rätt. Så inget roligt direkt och kommer nog inte se en häst under hela tiden (men kommer få pengar :))

kissmekate.blogg.se

divansson
0

Neeej, och OM jag är sur över det då?!  Två av mina absoluta favorithästar ska dit, Enough Talk och Define the World. Trevligt värre när jag inte har tid, häst som ska tävla på måndag som måste fixas.

Neej. Det blir att sitta framför liven istället!  Nästa år ska jag minsann dit och det lovar jag.

Ha så kul ni som ska dit! Hört att det ska bli toppenväder så jag ser fram imot bilder(?).  :)

Arkan
0

Jag hade tänkt åka dit för nöjets skull, och för att se världseliten. Jag har inte så himla stor lust att armbåga mig fram med en stor kamera för att stå vid dtaketet på banan, för där vill alla stå, fotografer eller ej.

Vet någon hur det går till med fotopass på ett lopp i den här klassen? Jag får känslan av att det bara är pressfotografer som får stå på insidan av banan.. Obestämd

divansson
0

#8 till elitloppshelgen finns det info om det på elitloppet.se. Man måste ha en tidning eller så som man fotar för..  Fick själv vara inne på banan förra årets elitlopp men vart liggandes hemma med skyhög feber… -.- skulle fota för en tidning och det vart klart direkt att jag fick vara på innerplan. Sen är det större fotoföretag som får vara där också..

Cikoria
0

Jag hade sådan tur att jag stod alldeles vid staketet både Lördagen och Söndagen =) Har dock inte hunnit kika på bilderna än =)

Saiop
0

Jag fick stå på innerplan för ponnyloppen, men inte efter det, för då jobbade jag på stallbacken. Men träffade Järvsöfaks i egen hög person och fick superfina porträttbilder på honom! Glad :D