Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1056 ggr
WhoCares-01
0

Kritik - Ponnytävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var påen lokal hopptävling för ponny 30 maj på Kungsbacka RK och fotograferade. Har aldrig fotograferat på tävling innan och jag blev faktiskt riktogt nöjd med några bilder och skulle gladeligen ta emot lite kritik =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

…

// Alexandra

WhoCares-01
0

…

// Alexandra

WhoCares-01
0

de e ju ändå läst 75 gånger nu… är det ngen som har lite smaskig krtik på mina bilder??? =)

// Alexandra

HumlanochJuvel
0

Jag har tyvärr ingen kritik på bilderna men måste bara säga att jag tyckte dom var jätte fina :)

WhoCares-01
0

tack så mycket =)

// Alexandra

Kattapult
0

Trevliga bilder med fart i. Tycker #2 känns lite för skarpt beskuren och avklippt. Försök fånga i en annan del av steget, ser lite ut som hästen skulle välta nu. Flört

Tror att #2 hade blivit ännu bättre om du beskär den lite tajtare.

Min favorit är #0. Gillar fartkänslan!

Glad

Beautybus
0

#0 Härlig bild! Hade möjligtvis beskurit den pyttelite i vänsterkanten för att bli av med den halva funktionären, men annars gillar jag den.

#1 Gillar vinkeln, snygg bild!

#2 Håller med #6 om att den känns avklippt. Känns som att den hade blivit bättre om du antingen beskär den tajtare, eller om du fått med hela ryttaren.

WhoCares-01
0

tack för krtiken =) ska jobba på det

// Alexandra

WhoCares-01
0

*putt*

// Alexandra

Tangotime
0

Första bilden tycker jag är jätte bra! Hade varit ännu bättre om hästen hade sett lite mer positiv ut men det är ju sånt som inte går att välja, det är ju som det är.

Andra bilden tycker jag är fin, men bakgrunden ser lite tråkig ut. Men som sagt, vissa saker kan man tyvärr inte välja.

Sista bilden saknar jag ryttarens huvud på Skrattande

WhoCares-01
0

#10 tack så mycket =)  a jo jag hade lxom teleobjektiv så huvet försvann när jag tog bilden så då beskärde jag den lite till istället =)

// Alexandra