Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 593 ggr
Heidii
0

Kritik - Full fart i paddocken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade min älskade solstråle  idag, fick några någorlunda bilder. Brukar inte vara så lätt att få henne på kort men idag så.

Fotona är tagna med en mobil (Sony eriksson T 700)

Heidii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild nr 2

FeliciaS
0

Fin häst :) Det syns att bilderna är tagna med mobil, om man säger så. De är rätt brusiga och färgerna ser lite onaturliga ut. Jag vet inte riktigt vad du tänkt dig för kritik? Det är svårt att ge kritik på mobilbilder då det inte handlar så mycket om själva fototekniken.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Elinormaggan
0

Bild #0 Bilderna ser som sakt onaturliga ut men jag tycker dom är riktigt bra för att vara tagna med mobil och om man lägger blicken lite snabbt över bilden hamnar den på rumpan så jag skulle nog beskkära den lite :P

Bild #1 Kanske inte så jätte snyggt med rumpan på bilden men tycker om bilder där dom har svansen i luftet sen ser den bilden väldigt gammal ut x) Och båda är rätt brusiga ;/

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

Heidii
0

#3 Det var inte MIN HÄST du skulle kritisera, hon  ser ut som hon gör och för mig är hon väldigt vacker!!

Och ja, dom är brusiga eftersom att de är tagna i farten och jag fått följa henne med kameran för att kunna få ett kort på henne!!

Gammal ?! .. Ohja ;)

Heidii
0

Bild nr 2 är inte tagen med samma telefon.

WhoCares-01
0

#4 det var ju blden hon kommenterade (af vad jag förstod) man brukar ju kommentera hur fotografen har fångat ögonblicket…

kan hålla med dom andra om att bilderna är svåra att kritisera när de är tagna med mobil… de blir lätt överexponerade och brusiga vilket är precis som hänt med dina bilder. vad gäller ögonblicker så tycker jag att du har fångat det ganska bra i bild 1.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Elinormaggan
0

#4 Din häst är jätte fin jag menade mer som #6 förklarade ^^
För hon är verkligen jätte fin ^^

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

Tempo1
0

ett tips på första bilden. beskär så hästen kommer närmre det var en riktigt bra bild för att fotat med mobil! hon e hjäte vacker (hästen) fin färg och hennes mun e halv öppen. det gillade jag grymt mycket! bra fotat trots bilden e lite brusig men den ser gamaldax ut på bilden och det var snyggt.

MvH. Lina ''Regnbågen'' Spacsek

''Don't Like My Drivin? Well its just that.. I DON'T GIVE A FUCK''