Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 908 ggr
ElinP
0

Tidningen Ridsport?

Jag ska fota på en Nat ponny tävling som har Ridsport Ponny Cup med i programmet, jag tror inte att det kommer komma någon från tidningen som ska fota.

Funderar på att skicka iväg ett mejl och fråga om dom är intresserade av bilder av vinnarna.
Hur mycket skulle ni ta för dom bilderna då som ska vara med i tidningen och tryckas i väldigt många upplagor.

Anna
0

Tidningen Ridsport brukar vara väldigt duktiga på att ha egna fotografer ute på evenemang, men du kan ju alltid försöka.

De har ett standardpris på de bilder de köper, nu minns jag inte om det var 350 eller 400kr per bild, men någonstans där sist jag hade kontakt med dem.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Diizkmedel
0

Vart är tävlingen? (Min kompis kompis mamma jobbar där, så jag kan fråga om dem ska ha ngn fotograf på den tävlingen Flört)

That that don't kill you can only make you stonger

Mellliie
0

#2 Tierp har jag för mig…?

Diizkmedel
0

#3 Oki, ska träffa dem imorgon, så kan fråga då =)

That that don't kill you can only make you stonger

jojjehanna
0

Jag skulle också tro att om de vill ha bilder därifrån har de redan löst det men att maila och fråga kostar ju inget.

Lagerquist
0

Som tidigare sagt så brukar de alltid ha någon på plats men så var det under en tävling för mig och sedan köpte de en bild i alla fall trots att de tidigare sagt nej! Så det skadar inte att säga till Glad De betalar 400kr per bild om du har f-skatt och 300kr om du inte har det.