Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 760 ggr
IdaL
0

Tröjor

Hur ser era "fotograf-tröjor" ut? (om ni har någon)
och vad brukar ni använda för kläder när ni är ute på tävlingar?

Juicy
0

Har en svart v-ringad tisha från Spreadshirt. Vit text "Hästfotograf" och under det "www.ronjanyman.se".

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

IdaL
0

Jag har ingen tröja, än håller på att fixa en dock.

När jag åker på tävling är jag näst intill alltid "hästklädd" eftersom jag brukar vara med mina syskon när dom tävlar. Om fallet inte är så, så brukar jag ha på mig lite oöma (vardags)kläder så att jag kan sitta ner på marken och sådant. Flört

IdaL
0

#1 Kan du inte visa en bild? Skrattande

Metinia
0

Jag har en t-shirt ifrån spreadshirt. Det finns en bild på den i den här artikeln. Där ser man dock bara baksidan, har samma text även på framsidan, dock mycket mindre.

Juicy
0

#3 Visst, fixar det imorgon Glad

ronjanyman.se

IdaL
0

#4 Snygg tröja! Skrattande

#5 Tack! Det är kul att se hur folk har gjort sina tröjor Flört

Mari
0

Nu vill jag också ha en tröja! Gärna till nästa helg då jag ska på tävlingar fre-sön. Hur snabbt går det att få hem en tröja från spreadshirt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Juicy
0

#7 För mig tog det bara några dagar innan tröjan landade i brevlådan.

ronjanyman.se

Mari
0

#8 Så om jag beställer i helgen så borde jag få hem den tills fredagen därpå? Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

#9: Ja, det tror jag nog. För mig tog det nog ungefär en vecka (arbetsvecka) innan min tröja kom, så det hinner du nog. Annars så är det nog inte fel att försöka beställa nu innan helgen, idag eller imorgon om det går, för att ge dem en extra dag på sig, :)

Mari
0

#10 Då försöker jag redan ikväll!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

IdaL
0

Nu har jag också en tröja! Skrattande Ska göra en lite tjockare med samma tyck också Glad