Hästfotografering i Halland
Hej! Jag söker en hästfotograf som kan ta sig till Halland för att plåta häst :) Jag är själv hästfotograf men saken är den att jag vill ha minnesbilder/porträtt samt rid/dressyrbilder på mig och min häst som med största sannolikhet är såld.
Det är stoet på bilden och jag (22 årig glad tjej)! :)
Berätta gärna om du är intresserad att fylla din portfolio lite med två vackra damer ;)
Jag skulle kunna ta mig i kragen och fota dig och din häst. Jag bor själv i Halland, var i halland skulle fotograferingen då hända?
Du kan läsa om min utrustning, priserna och titta i min portfolio på min hemsida www.ebfotografi.webb.se
#2 Södra halland, Mellan Halmstad och Falkenberg inåt landet.
#3 - Okej, jag kanske skulle kunna ta mig dit. Har du något datum när fotograferingen ska ge rum? För jag är ganska upptagen i Juli-Augusti märkte jag nu :/
Finns det fler intresserade?!
Jag är också intresserad, bor i Halmstad så det är nog relativt nära. Ungefär när har du tänkt att fotograferingen ska ske? :)
#6, Yes det är nära till Halmstad :) 4 mil, går buss.
Gärna så snart som möjligt, denna eller nästa vecka. Har du möjlighet och vad tar du för pris? :)
Jag kommer att vara i falkenberg mellan den 5-18 juli om du är intresserad. Skicka pm isåfall!
#8 finns dina bilder att se någonstans? :)
#7 Nästa vecka fungerar bra för mig, åker dock bort till Linköping fre-sön (9-11/7) men i övrigt är jag hemma. Priser kan du se på hemsidan, kan dock tänka mig att komma överrens om ett paketpris för ett större antal digitala bilder.
Eller så skulle vi kunna göra ett "byte av bilder", att jag fotar dig och din häst och att du sedan kommer och fotar mig och mina medryttarhästar och samtidigt fyller på din portfolio (2 st islandshästar som står ca 6 km ifrån centrala Halmstad), hör av dig om vad du tycker passar bäst. :)
#10 Är du intresserad av att få dina hästar fotograferade tycker jag det låter utmärkt med ett byte :) Jag kan inte måndag, ons 7/7? Skickar ett mail till dig ikväll :)