Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 645 ggr
ElinP
0

Fotograf för ridsport

Idag fick jag ett mejl från tidningen Ridsport där dom frågade om Jag och min kompis var intresserade av att fota för tidningen på två nationella tävling, där en av dom innehåller Ridsport Ponny Cup!

Jag och min kompis ska starta ett gemensamt företag!
Och det här är en bra start!

Har ni sålt bilder till Ridsport?

jennyliljedahl
0

Grattis, va skoj :)

Lycka till :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Anna
0

Härligt! Lycka till!

Jag har varit i kontakt endel med dem, de är jättetrevliga Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Mari
0

Vad roligt! Hoppas att allt går bra Glad Jag har själv aldrig varit i kontakt med någon tidning eller liknande men det kanske kommer så småning om Cool

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ElinP
0

Tack! Är jätte nervös och känner verkligen att bilderna måste bli bra så ska försöka se till att få låna min pappas kamera, en D3 fast ahn är väldigt rädd om den..

Dom är jätte trevliga och vana även om jag är lite av en nybörjare..Skrattande

jojjehanna
0

Jag är en av deras Medarbetare och både fotar och skriver. Kul att ni får sälja bilder!

Funderar på att du vill låna pappas kamera, ibland är det bra att ha den man är van vid så det blir bra, om den skiljer sig mycket åt från din egen kanske det är bra att öva någon gång innan.

ElinP
0

#5 Oj vad kul! Vill cokså jobba där när jag blir äldre både med text och bilder, några råd? hahaGlad

Jo, men vill ha så bra förutsättningar som möjligt!

jojjehanna
0

#6 ha koll på saker och ting! Det räcker inte med att fota, du måste fota de rätta ekipagen, de ekipage som behövs bilder på. Man kan inte skicka in 20 foton och inte veta vem det är på bilderna.

ElinP
0

Nej, dte är klart vi skicka på Vinnarna!