Kaffemuggar för fotografer
I mars släpptes en annorlunda kaffemugg från Canon - i skepnad av optiken 70-200 L.

Nikon vill inte vara sämre - i dagarna släpptes deras varianter. Ja, plural, Nikon har konstruerat två olika modeller beroende på hur törstig man är… Välj mellan en 24-70/2,8 och en 70-200/2,8-mugg.

Något för er? Onödigt eller kul?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ingen tvekan om att Nikons är snyggare! Här är man inte partisk alls…
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Haha, ja dedär läste jag om på fotosidan. Grymt coola.
Dock får det nog till att bli en Pentaxmugg innan jag köper den ;) haha
#1 Håller helt klart med ;)
Online finns de för ett par hundra styck eklusive frakt… Känns inte riktigt värt, någon som har sett de i svensk butik?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Haha vet att en viss Elin Svensson har tjatat om den där canon muggen rätt länge 
Näe men visst, de är coola, men aldrig något jag skulle köpa själv. 
Man skulle ju kunna köpa och låtsas att det är ett objektiv men den kan väll bli användbar vid kalla dagar på vintern när det är tävlingar inomhus!
Båda muggarna var snygga, men canonist som jag är så faller jag helt klart mest för canonmuggen, ursnygg!! Har sett den innan, dock har jag också för mig att den är svindyr… (För att vara en kaffemugg…)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Vet att den såldes med kameror hos cyberphoto, men kan man inte köpa loss den någonstans?

#4 Hhahaha, jag är ju helt såld på dom Emma! Klart som f*n att jag ska dricka ur ett L objektiv;)
Synd att Nikon inte kan komma på eget bara, haha! 

hahaha, trodde seriöst de va objektiv O.<
Kul! Synd jag inte gillar kaffe.
#10 Du kan alltid dricka te eller choklad i ;)
Hahaha, va tufft 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
en sån skulle man ha!! =D nikon var klart snyggast. tycker jag trots det att jag har en canon =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3