Vill du ha hemsida?
Jag hjälper dig gärna att ordna en hemsida som du själv bestämmer hur den ska se ut, vilka funktioner den ska ha osv.
Har kodat många hemsidor de senaste åren, bl.a mina egen, www.annaattlid.se och www.paramoresweden.se. Jag har flera på G, vill du se mer exempel kan du kontakta mig.
Om du berättar hur du vill ha det gör jag gärna på det sätt du vill, men jag kan också komma med nya idéer. Tillsammans kommer vi fram till hur hemsidan blir så bra som möjligt!
Du kan antingen designa en layout själv som jag sedan kodar upp åt dig, eller låta mig både designa och koda.
Priserna varierar mellan 500-1000:- beroende på vad du är ute efter.
När hemsidan är färdig hjälper jag dig gärna om du undrar någonting!
Jag gör inte bara fotohemsidor utan kan även hjälpa till med bloggar och liknande.
För mer info eller beställning, maila fotograf@annaattlid.se.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag är ganska intresserad, måste bara fundera lite först :)
#1 Gör det! 
Om man vill går det bra att dela upp betalningen.
Hmm, jag undrar vilket hemsidepaket din hemsida är Anna?
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#3 En blandning av 2 och 3 skulle jag nog säga.
Finns det möjligen medarbetar-rabatt
?
Haha, skämt åtsido, jag behöver verkligen en mer fungerande layout så här har du en beställning redan. Vad menas med enkelt galleri?
#5 Haha!
Enkelt galleri är små ikoner där man klickar på den för att se bilden större, med allt vad det innebär! T.ex som jag. Eller ett ännu enklare är att man klickar på en kategori och bilderna visas stora direkt, efter varandra.
#6 Aha, okej. Min dator är så jäklans seg så kommer ta miljoner år att skicka iväg ett meil tyvärr. Men jag beställer ett hemsidepaket 2 iaf. Ska vi höras mer på pm eller msn möjligtvis?
#7 MSN blir jättebra! Jag har tre projekt på G just nu som måste bli klara men jag kan börja jobba med ditt på sidan om.
Jag funderar på om du kanske kan"fortsätta" på min hemsida jag har gjort layout och text och så ännu men skulle behöva lite hjälp med gästbok få adress och fotogalleri :) skulle man kunna få hjälp med bara det? en liten special ;)
Jag är intresserad men hur mycket kostar typ en sådan som Emma Haag ´s?
#10 Jag minns inte exakt vad jag tog för Emmas, mellan 200-300:- har jag för mig.
#9 Det är inte omöjligt!
Men alla som är intresserade, maila hellre, då svarar jag bättre.
Är inte intresserad av att köpa en hemsida, men skulle gärna vilja veta hur man gör för att få en hemsida med snyggt namn, som din t.ex. Utan en massa konstigheter, bara .se i slutet… Och ungefär hur mycket kostar det?
#12 Man köper domän. Jag betalar ca 100:-/år för mitt domän som jag har hos Loopia.
#13 Okej, tack! :) Det var ju inte så fasligt dyrt.
Hej Anna, jag är intresserad. Har skickat ett mail i förgår. Hoppas det gått fram.
Knuffar upp!
Måste bara säga att jag är väldigt nöjd med hemsidan du sjorde åt mig Anna! Tack så mycket! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Puttputt, fyller gärna på beställningslistan!
Knuff
Puttputt
Jag är som sagt väldigt intresserad. Hör av dig när du har tid att börja! :)
Jag har väldigt många på min lista just nu och har dessutom mycket i skolan och stallet, så nu tar jag inte på mig fler uppdrag på ett tag, #21 du står dock på min lista redan! Men just nu ser det ut som om jag kan börja med din framåt våren.
#22 Okej, då vet jag! 
Jag har köpt min loyaut av Anna, kan Rekomendera henne enormt, han är duktig och proffsig och hjälper en om man får problem!
vad är en loyaut? Är det som en heather?
That that don't kill you can only make you stonger
#25 Layout är designen på en hemsida i detta fall, alltså utformningen och funktionaliteten på en hemsida. 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Om man kan fixa detsjälv, men inte kodning osv, hur gör man då? 
That that don't kill you can only make you stonger
Just nu har jag tid att göra fler hemsidor, så hör av er om ni är intresserade!
Jag är intresserad av en hemsida, hur ser din tid ut nu?
#29 Jag har en hel del beställningar just nu, har du bråttom eller kan jag skriva upp dig på listan?

Och här kommer lilla jag och klämmerin världens dummaste fråga;
vad kostar det att göra en egen hemsida? Bara att skapa den, liksom?
#30, hur lång tid kommer det att ta på ett ungefär innan det är min tur på listan? Eller kan du rekomendera någon annan duktig tjej/kille som gör hemsidor och som troligtvis har mer tid?