hannaverheyen.webb.se
Här tänkte jag skriva om ändringar och uppdateringar jag gör på hemsidan. Ni är också välkommna att skriva vad ni tycker, både om layouten och bilderna!
Puttar upp lite, någon som är intresserad av länkbyte? 
Enkel, men väldigt snygg layout! Jag gillar upplägget. Dock lite segladdad, och menyn har åkt ut till vänster.
http://www.regret-nothing.com
#2 Tack! Hmm, kan du printscreena?
#4 Mysko. Ska se om jag kan fixa det.

Jag gör gärna ett länkbyte! Skriver upp dig nu! :)
#7 Okej, kan ta ett tag innan jag länkar dig, uppdaterar lite på hemsidan just nu. ;)
Uppdaterat!
Ny layout, uppdatering i portfolion mm. Små justeringar ska göras ännu dock.
Puttar upp lite, vill gärna höra era åsikter!
Ingen?
Ny layout!
Denna gången kodad endast i Notepad++. Som några av er kanske vet har jag haft lite problem med att få kodningen rätt, men nu borde den se ut som den ska i de flesta webbläsare och skärmstorlekar, säg gärna till om den inte gör det! Vet att några småsaker är lite på fel ställe i IE, men det är inget jag hinner fixa just nu.
Förövrigt har det kommit till lite nya bilder i portfolion. Kommentera gärna layouten och skriv en rad i gästboken!
_Hemsidan har bytt domän till www.hvfoto.webb.se, någon Medarbetare som kunde vara snäll och ändra rubriken och länken? :)
_

Trevlig och stilren hemsida, behaglig att titta på!
Hittade ett fel, men det kanske är som du säger ett problem med IE. Bifogar det i alla fall.
Jag stör mig även lite på att rubriken och undertxten under kontakt inte ligger i linje med själv gästboken.
Edit: Oj, det gjorde jag ja. Lagt till den nu
#13 Tack, så mycket! Tror du glömde bifoga. 
Knuff!
#13 Har lagt märke till det där jag också, tyvärr inget jag kan fixa just nu. 
Ingen? Gör gärna lite fler länkbyten också! 
Tycker ni förövrigt jag ska ha den med ramar (svarta solid som jag har runt menyn och wrappern) eller utan?
Jag skulle gärna vilja ha en direktlänk från din gamla sida, så man kan klicka sig dit direkt, utan att behöva skriva in adressen igen (haha lat är jag
)
Annars ser det bra ut. Även jag har 2009 mitt i texten, precis som #13
**Uppdaterat 12.6.10
**Nya foton i portfolion!