Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 912 ggr
Kattapult
0

Smaksaksbild Fälttävlan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt igår och bläddrade igenom lite gamla bilder och hittade då denna. Egentligen går den ju emot konstens alla regler, kapad överallt osv. Men jag tycker ändå om den på något sätt. Lite fulsnygg sådär.

Vad tycker ni?

Glad

Mari
0

Fulsnygg är ordet, gillar redigeringen. Jag skulle nog ha med den i portfolion eller någon annanstans på min hemsida :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Toltaren
0

Jag hade nog tyckt bättre om den om hästens ben inte hade varit så kapade alternativt inte med alls. Men jag måste säga att jag gillar redigeringen!

Anna
0

Den där faller mig i smaken! Gillar de mjuka övergångarna i färgerna och den rena bakgrunden. Snyggt!

Är detta originalbeskärning?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

#3 Japp det är det

Juicy
0

Jag är lite kluven faktiskt. Men ju mer jag tittar på den, desto mer gillar jag den.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Jojaton
0

Jag tycker om den, gillar verkligen redigeringen och ja - tycker om den helt enkelt! Men skulle nog önska att den var liite skarpare vid huvudet, alt. lite oskarpare.

Johanna - Instagram

jennyliljedahl
0

Jag gillar den verkligen! :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Arkan
0

Bilden är helt i min smak!!
Men Handlar det om konst så ska man tackla alla regler och köra sitt race. Jag gillar ta mej fan allt i den här bilden, till och med gnuttan av oskärpa. Den är full med liv och redigeringen är väldigt bra.

Kattapult
0

Kul att ni gillar den! Glad

Wilmha
0

Gillar bilden mkt! Roligt när folk "bryter mönstret". Kalasbra bild :)