Kritik - hingst
Jag gillar heller inte beskärningen, den k'nns för tajt. Skulle nog ha passat bättre i ett stående format. Jag skulle även ha redigerat bort de vita stolparna i bakgrunden och eventuellt den andra och huset med om jag lyckades få det snyggt.
Annars är bilden jättebra, fina färger, skärpa och hästen ser pigg och glad ut, kanske aningen irriterande att det är slem runt mulen och att mulen heller inte är helt avslappnad,ser ut som hästen tuggar?
Vart är det fotat någonstans? Det var en sånhär häst på senaste dressyrtävlingen jag var på men de avbröt ritten då hästen var så stirrig.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag håller med #1 om beskärningen, fast jag hade nog placerat hästen längre åt vänster och försökt fått mer mer luft till höger :)

Tack så mkt båda två :)
#1 Det är fotad på en tävling på Malung-Sälens ridklubb i Dalarna :) Han är såld nu tror jag så det kanske var han, men jag har inte sett att han skulle vara stirrig på ngn tävling :)
#3 Det var en unghäst har jag för mig som jag fotade. Han var rädd för bokstäverna som det satt blommor i så han var okoncentrerad. Vacker färg är det iallafall på hästen :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Little Big Man? 

#4 Ja, det är helt klart en färg som drar blickarna till sig :)
#5 Japp det är han :)

Har tävlat mot honom. :) En fantastiskt hingst med vinster upp till nationellt, om jag inte minns fel?

#7 Kul :) ja, det kan jag tänka mig att stämmer :)