Redigering av bild till hingstägare, Flyinge & hem
Tagit bilder på min lillaplutta idag.
Inställningarna var inte helt rätt och givetvis är min fot ben osv med på vissa bilder.. Sat hennes ben suddiga, dock ser man hur hon rör sig och ser ut.
MEN den lilla blev väldigt fin på flera av bilderna.
Jag har fått hjälp av er här ute tidigare och jag försöker själv men det blir fult!
Provat göra svart bakgrund, ta bort bakgrund men jag får inte till konturer eller så blir det fula cirklar..
Eftersom hon är så fin på bilderna skullej ag så gärna vilja ha ngn bild iallfall som jag kan skicka till Flyinge samt till hingsthållaren och ocks¨å ha en bild på startsidan på min hemsida..
Finns det ngn här som kan hjälpa mig o få bilderna snygga alt en bild?
Vill att hon verkligen syns och det störande i bakgrunden försvinner utan att det blir ringar överallt
Jag kan skriva under bilden "bildhantering emma Greeen" ,länkar gärna till fotosida från min hemsida, lägger på facebook med namn och hemsida mm..
Jag har "orginalbilder" om det är lättare, kanske ni tycker att det blir snyggare att ha lite mer luft framför henne?
Nåväl lägger bild så förstår ni hur hopplöst det är när man är talanglös på detta.. Ngt går kanske att rädda?
den här bilden visar hon vad hon har för register och ja går den att göra iordning så blir jag hemskt lycklig
De två sista bilderna kan jag hjälpa dig med OM du har dem i obeskuret format ? För luft framför henne behövs, känns som det lilla söta fölet springer in i väggen nu
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#5 Jag håller med!
Har beskurit hårt för att få bort mig själv nämligen, är inte lika söt som fölingen.
#6 Lägg gärna upp orginalet så ska jag se om jag kan redigera bort dig på ett bättre sätt för annars var ju bilderna väldigt bra
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#8 Läckert!