Kritik - Häst
Det kanske finns ett liknande sånt här inläggt som jag har gjort med samma bilder men jag tror att det hände någonting för det publicerades inte (tror jag inte), så förlåt om det finns två av detta inlägg:-)
Jag ville iallafall gärna ha lite kritik på två stycken bilder jag tog på några som red. :-)

*Putt*
Tänk på att inte kapa huvuna. Tänkt att det är ett ekipage när du fotar
Jag har aldrig varit försjust i bilder som är fotade i monokrom men bild 2 tycker jag om. Synd att du kapade huvuna bara
Tänkte också på dom kapade huvuderna ;) och på bild nr 1 hade jag även velat haft med benen :P
När man fotar ridande ekipage tycker jag att man ska ha med hela ekipaget med huvud, ben och allt :)
Lycka till med fotandet och hoppas att du fick lite hjälp av mina komentarer :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Okej, Tack så mycket!
Jag vill bara säga att anledningen till att jag kapade huvudena var att jag inte fick visa de på internet :-)
#5 okej, bra att du tar hänsyn till sånt!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
#0: Om inte hela benen är med så är det bättre att du beskär så att INGET är med av dem :) Lite mer kontrast kan behövas, annars fin bild.
#1: Synd att du inte gick ner i hästens höjd då hade den blivit finare, även här att hela benen inte är med :)
Jättefina bilder, och trevliga. Men tänk på benen, och kontrasten.

Jag vill bara säga tack för all kritik, nu har jag verkligen lärt mig lite om vad jag ska tänkta på tills nästa gång :-)