Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1544 ggr
HBKbruden
0

www.karolinapalsson.se

Hemsidan

Nytt år, ny hemsida och nya möjligheter.

Vad tycker ni?

Vad kan förbättras?

Ser det bra ut i era webbläsare? jag har testat mozilla, safari och explorer.

Denna tråden kommer fyllas på med uppdateringar osv.

selfrejection
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin hemsida och fina bilder i portfolion :)

Men jag upptäckte ett liten fel längst ner, bifogar en fil så du ser vad jag menar. Och i ditt kontaktformulär, där man väljer tävling, står det "Välj här tävling här".

HBKbruden
0

Tack!

Det är "meningen" för att jag inte har några bilder utlagda i fotoarkivet än :P När det kommer där så kommer tävlingen med i beställningsformuläret också :)

Jag vill även passa på att tacka IDA LUNDAHL som hjälpt mig jättemycket!

selfrejection
0

Jag misstänkte att det var därför :)

HBKbruden
0

ser framsidan bra ut nu?

Metinia
0

Snyggt! Men jag tycker det är synd att bilderna ser ut att vara sparade i "Spara för webb" för de har tappat ganska mycket utav sin kvalitet och blivit korniga i skarpa kanter. För annars är bilderna toppen!

Jättesnygg hemsida, lättnavigerad och bra! Dock är jag lite "trött" på hemsidor åt det här hållet, känns som om väldigt många hemsidor just nu är väldigt lika varandra. Det kanske bara är en känsla? Eller är det helt enkelt det som är modernt nu? (Jag tycker fortfarande att din hemsida är jättesnygg, även om jag tröttnat lite på den här typen av hemsidor.)

HBKbruden
0

Tack börjar jag med att säga! Och det stämmer, bilderna är sparade för webben, men det är provicoriskt och ska redigeras och läggas upp på nytt.

Jag kan hålla med dig, många har denna typen av hemsida, jag har det av den anledningen att det är väldigt lättnavigerat och enkelt att hitta och framförallt enkelt för kunder att hitta och beställa bilder :)

Tack för din åsikt!

Juicy
0

Fin, men känns lite tråkig och slätstruken. Hade nog valt en grå bakgrund istället för svart.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

HBKbruden
0

Tack för din åsikt, smaken är som baken, jag gillar svart/orange ;)

Mari
0

Jag tycker att den är ok, inget som sticker ut om man kollar andras hemsidor för just hästfoto (speciellt de här inne på ifokus) men den är inte dålig för det.

Det jag stör mig på är att spalterna med texterna i ligger för nära, det skulle behövas några millimeter mer mellan de båda för nu känns det lite rörigt och som att de krockar med varandra. Har inte kollat de andra sidorna men misstänker att det är lika på alla, går säkert snabbt och enkelt att ändra i css:en skulle jag tro :-)

Du har väldigt fina bilder i galleriet, dock är de för mig för små, vilket gör att jag inte vill kolla på dem så mkt mer än att jag ser att de är fina. Jag tror man stannar upp mer och kollar om de vore lite större bilder.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jojaton
0

Jag håller med Mari om att bilderna är lite väl små, man kollar bara igenom dom snabbt då.

Sen är det väldigt många sidor där texten går ner för långt (som i #1)

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

#10 okej, jag får se hur jag ska göra med bilderna, vilka sidor är det? På min dator ser det nämligen bra ut i samtliga webbläsare. Är det bra på framsidan för er nu?

selfrejection
0

Nu ser det bra ut för mig på framsidan.

HBKbruden
0

Nu är det frågan vilka andra sidor det ser ut så för er? Jag ser nämligen inte det själv. Printa!

Jojaton
0

Information (Objektiv och neråt) - dom andra rättade till sig nu - kan ha varit att sidan inte laddats färdigt eller något förra gången då. Sen har Kontakt hoppat ner ett steg också.

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

Okej, kontakten vet jag inte hur jag ska fixa, vad har du för webbläsare?

Jojaton
0

#15 Jag har Mozilla Firefox, 1280x1024

Johanna - Instagram

Amantha
0

Vad andvänder du för webbhotell?

En fin hemsida Glad

ssofia
0

Ser bra ut i webbläsaern Opera!

HBKbruden
0

#16, Konstigt, har jag med ju, ser det konstigt ut för dig någonstans nu? och isf var?

#17 Tack! Jag använder one.com

#18 Vad bra!

Jojaton
0

#19 Kontakt har fortfarande hoppat ner ett steg.

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

#20 Kan du göra en printscreen?

Jojaton
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 Här har jag en printscreen.

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

#22 Hur ser det ut nu?

Jojaton
0

#23 Nu ser det bra ut på alla sidor.

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

Vad tycker ni om den "nya" designen eller snarare de nya färgerna?

Juicy
0

På min skärm syns knappt de ljusa rubrikerna.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

IdaL
0

Jag tycker det ser bra ut med fina färger men header känns dock påtok för stor, jag ser inte ens innehållet pga headern när jag är inne på sidan.

HBKbruden
0

Ny hemsida, vad tycks?

nibema
0

Det jag först tänkte på är att det inte finns någon logga eller liknande och att texten med ditt namn är rätt liten. Kanske också att texten i menyn kunde vara större och/eller någon nyans mörkare eller att den ligger ovanför headerbilden.

Ett galleri eller en portfoliosida vore kanske också önskvärt, så att man lätt kan få översikt över dina bilder och fotostil. Eftersom du har ett färdigt Wordpresstema just för fotosidor finns det säkert flera snygga bildvisningsfunktioner att välja mellan.

I sidfoten skulle jag också vilja ha lite luft till vänster och höger så att texten inte går ända ut i kanterna.

HBKbruden
0

#29 tack så jättemycket för din respons! Logga är tänkt att det ska finnas, bara inte fått fram någon snygg :)

Portfolion är under planering så den kommer att finnas framöver också :) Och visst har du rätt där finns många fina bildvisningsprogram :)

FotoAlle
0

Mycket snygg helt enkelt!!

HBKbruden
0

#31 Tack!! :) Det tycker jag med! Supernöjd! :)