Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 615 ggr
Amantha
0

Nytt objektiv

Jag har beställt objektivet Canon EF 50MM 1.8 II till min kära Canon nu. Kommer antagligen någon gång under nästa vecka. III är så glad! Jag kommer främst andvända det i ridhusen när det är tävlingar/träningar. Någon annan som kanske också har det?

Jag längtar supermycket tills det kommer! Bjuder såklart på lite bilder då Glad

Mellliie
0

Vad kul! :)

Metinia
0

Jag har också det! :D Dock har jag faktiskt aldrig använt det till hästfotografering, jag funderar på att testa någon gång, men det har aldrig blivit av. Annars är det toppen till att fota typ allt annat, jag tar mycket porträtt med det och det blir toppenbilder!

Anna
0

Härligt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Amantha
0

#2 Vad roligt! Ja ett antal porträttbilder kommer nog fotas med det här objektivet också. Objektivet verkar som ett possitivt köp från de flesta!

Idrus
0

Trevligt, du kommer nog att bli nöjd! :)

Besök gärna min blogg.

Amantha
0

#5 Ja, jag hoppas det!

Magster
0

Välkommen hem! Skrattande Du kommer inte bli besviken!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Amantha
0

JIPPI! Idag kom objektivet och jag ska snart åka och hämta det Glad

Amantha
0

Sorry för dubbelt inlägg

Jag har nu tagit mina första bilder med mitt nya objektiv och jag är verkligen supernöjd! Jag provade och ta en likadan bild med detta objektiv (Canon 50 1,8 II) och  mitt andra (Canon 18-55, då med 50mm zoom) och det blev en jättestoooor skillnad, verkligen. Sorligt nog tror jag inte hinner med att åka på dressyrtävlingen i ridhuset för att testa att fota hästar i ridhus då jag håller på och ska flytta. Bilder på detta och även andra bilder kommer säkert senare.

my-real-life
0

vart tog bilderna vägen :(