Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 804 ggr
WhoCares-01
0

Kritik - experiment

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja någon sådan här bil har jag inte riktigt lyckats få fram tidigare. eller rättare sagt, jag har aldrig listat ut hur jag skulle få till det =)

Blev faktiskt riktigt nöjd med den men skulle väldigt gärna vilja ha lite kritik på den. platsar den som portfoliobild? vad gillar ni/vad gillar ni inte?

väldans tacksam för svar =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Juicy
0

Tror att den gör sig bättre i svartvitt. Gillar komposition men tycker att den är för mycket alt. för lite utfrätt för att jag ska ta till mig konceptet helt.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

WhoCares-01
0

alt? förstår inte =S men provade att göra den svartvit =) vad blev bäst? personligen gillar jag nog den första mer =)

// Alexandra

WhoCares-01
0

putt

// Alexandra

Anna
0

Jag gillar idén och mig stör det inte att den är något överexponerad. Föredrar den helt klart i färg, de dova nyanserna gör mycket. Kanske att man hade velat se ekipaget antingen lite mer rakt bakifrån alternativt lite mer rakt från sidan, just nu känns vinkeln lite osmickrande då hästens huvud blir lite litet.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

WhoCares-01
0

#4 tack för kritiken =) ska tänka lite mer på vinkeln nästa gång

// Alexandra

Juicy
0

#2 Alt. är en förkortning av alternativt.
Tycker att den gör sig bättre i s/v.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

WhoCares-01
0

ok =)

// Alexandra

Emelie89
0

Jag tyckte den gjorde sig bäst i färg! Dock lite väl överexponerad och lite för höga kontraster… Hur ser den ut oredigerad? :)

WhoCares-01
0

här är den helt oredigerad =) det var just för att exponerningen redan var hög som jag gk´jorde itt lilla experiment =)

// Alexandra