Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 954 ggr
HannaW
0

Nytt objektiv+kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

I helgen så var jag för första gången ute och provade mitt nya objektiv, Canon 70-200 f4 IS, och jag tror jag är kär! :P haha, nej men jag är hur nöjd som helst med det och jag längtar tills jag får använda det igen!

Jag tänkte lägga upp 4 av de första bilderna som jag tog med det, och jag vill jättegärna ha kritik på dom :)

Ingen av dom är redigerade, bara de två sista. Där har jag fixat lite mörkare hörn ;)

HannaW
0

bild nr. 2…

HannaW
0

bild nr. 3…

HannaW
0

och den sista, bild nr. 4 ;)

HannaW
0

putt

selfrejection
0

Förstår att du är nöjd :) Fina färger på alla bilder och bra kompositioner. Hade gillat sista bilden mycket mer om det har varit mer skärpa för annars är det är underbar bild :)

HannaW
0

OKej, tack så mycket!

Bättre såhär? Nu har jag iochförsig redigerat den skarpare men ändå, jag tycker själv att den ser bättre ut ;)

HannaW
0

Oj, glömde bilden…

selfrejection
0

Det blev bättre, men det är helt klart bäst att få skarpa bilder redan från början :)

HannaW
0

Ja, verkligen! Får jobba på det :P

Pramfors
0

För mig är bilder från betet oftast inte så roliga då de sällan händer något,vilket jag fick känslan av på dina bilder, Men du fick till otroligt fina färger och specielt ljus, jag gillar hur du fått till ljusen.
Kan dock känna att första bilden har ett ganska tråkit motiv då jag själv inte är så mkt för sådana detalj bilder och sista bilden vart väldigt mörk och ganska oskarp för mig,men annars som sagt underbara färger och i helhet "korrekta" :)

HannaW
0

Okej, tack så mycket! :)