Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 642 ggr
Neiah
0

Kritik - Ponnyn Grodan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar mej all sorts kritik på dessa fyra foton av min medryttar ponny Remona ''Grodan'' :)

Gillar lite mer ''udda'' vinklar & testar mej fram just nu. Skulle vara roligt om någon kunde säga vad de tycker, & vad jag ska göra för att förbättras! :D

Nikon D3000 - 18-55mm

Neiah
0

Nr 2

Neiah
0

Nr 3

Neiah
0

Nr 4

WhoCares-01
0

ja du har ju verkligen lite udda vinklar =) modigt att du lägger upp dom tycker jag =). jag ser tyvärr inte det intressanta med de tre första bilderna. de är inget jag direkt skulle vilja rama in och ha på väggen här hemma. därimot kanske den sista skulle passa sig någonstans. men då med något annorlunda komposition. hade mulen varit mer till höger i bilden istället för så långt till vänster så hade man kunnat ha den längst ner på en sida i en artikel om grovfoder till exempel =)

så jag gillar alltså nummer 4 mest =) den känns intressant och speciell. det är sällan man ser sådana bilder tycker jag.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Neiah
0

#4 Tack för din kommentar! Min personliga favorit är nog nr 3, alla har ju olika smaker! :) Kan dock inte göra så mycket till nr 4, vilket är synd enligt mej. Gillar den oxå ^^