Canon i USA?
Är Canon billigare i USA än Sverige? Tänkte att dollarn är så låg nu att det kanske lönar sig att köpa kamera där isåfall (Släkting ska dit snart).
Ja, jag tror nog att det kan löna sig. Generellt sett är ofta teknik, m.m. billigare i USA, troligtvis därför att det är ett mycket stort land osv. Du kan ju alltid be din släkting att kolla priset och meddela dig innan h*n köper så hinner du ju jämföra. Jag tror definitivt att det kan vara värt besväret iaf, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Egentligen är det billigare, när dollaren är låg, att beställa från USA. Då även med frakt och grejer.

Jag har ju en släkting som ska dit, så jag slipper frakt=D Blir nog kamera där om det är billigare;)

Hur blir det med garantin om jag köper där?
#4: Canon har världsgaranti, eller vad det nu kallas. Det spelar ingen roll var i världen du köper deras prylar, du kan ändå springa in till närmsta kontor om det skulle krångla, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Vad bra.
Jag köpte min kamera i USA och sparade in säkert 3000 på det köpet. Så jag skulle absolut tjacka kameran där! ;)
http://www.regret-nothing.com
Är det någon som vet hur det är med Nikon i USA? :) med garanti och så :)
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Tror det, du kan kolla i denna tråden som jag skrev på foto iFokus. Har för mig att dom nämner Nikon i den.