Läsvärda fotobloggar?
Eftersom jag själv är på G med att starta en fotoblogg så vill jag gärna läsa andras för inspiration och tidsfördriv.
Så har ni något bra tips får ni gärna slänga in en länk eller två 
/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"
Min och en kompis fotoblogg hittar du här 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag har en häst och fotoblogg i ett. Är väldigt sugen på att göra om den helt till en fotoblogg men då protesterar mina läsare :p. Fast försöker smyga in mer och mer bilder. Men det är iallfall mycket foton och när jag har tid blir det längre fotoinlägg också :)
Du hittar den här
Pinsam tystnad är en blogg jag har följt i något år nu, tycker det läggs upp rätt så varierade foton men mest ur dokumentär synpunkt. Sen så har jag en blogg, om den är så inspirerande vet jag dock inte :)
FotoAlle (min egen) är en fotoblogg.
Sedan så följer jag dels Sara Mårtensson, Jessica Wikström och Alexandra Ekdahl samt ett par andra mer sporadiskt.
linafoto.blogg.se, jätteduktig tjej med grymma bilder :)
Jag kan tipsa om min egen, www.ebfotografi.blogg.se
Jag läser dagligen www.michaelaa.webblogg.se och www.nevnarien.se
Och glömde ett par av mina favoriter;
#8 va roligt att du läser min blogg :D (carolinedahlen)
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus

Dunderbra bloggar hela högen. Håller på att läsa igenom alla. Grymt duktiga fotografer som ger inspiration
Fortsätt gärna ge tips!
/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"
#10 Jag läser också din blogg :)
#12 va roligt :)
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus
Instämmer om Radiosong, Angelina är fantastisk.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Min blogg är: Idrus
Annars läser jag: Blixman, Emelieohlsson, Nevnarien, Michaela D, LindaPauline, Therese Jonsson, och sen en massa fler som jag inte kan bloggnamnet på, haha.
Besök gärna min blogg.

vill tipsa om en bekant till mig, michaelaf.blogg.se
Hon bloggar främst om fotograferig, och har mycket bilder och dylikt. Hon gör också videor där hon visar olika saker, t.ex hur man fotar vattendropper. Hon skriver oxå en hel del om mode & prylar.