Egen plansch
Hej!
Jag vet inte om ni kan hjälpa mej med detta, men var kan man göra en egen plansch på ett av sina hästfoto? Det ska helst vara i skåne och inte för dyrt gärna runt 100-300kr. :)
Hade tänkt att ge det till min mamma till jul.
Om ni inte vet så får ni gärna skriva det så jag vet! ^^

#1 Tack, ska kolla där :)

#3 Tack :D
expert??
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#5 Kan kolla där med! ^^

fujidirekt gör foton 50*75 för 89kr + frakten som är 29kr tror jag.

#7 Okej, det verkar vara billigt :)
#8 Billigast ja, men kvalitet ska det vara med ;)

#9 Ja jag vill ju ha bra kvalite på det. :)
#10 Jag rekommenderar starkt crimson. Oslagbar kvalitet! ;) Billigt är inte alltid bra.

#11 Vad är hemsidan? :D

#9 jag är iaf nöjd med fujidirekt. jag har 6 st 50x75 förstoringar därifrån. Har köpt mindre förstoringar, 20x30, både på fujidirekt och framkalla.com men märkte ingen direkt skillnad på dem. Har framkallat hos mediamarkt också, men ingen direkt skillnad i kvalle mot de tidigare. Men jag vet inte hur länge de håller, när vi framkallade bilder i skolan sa läraren att det matta fotopapperet vi använde oss av där håller i 2 år sen kunde det börja blekna och förr eller senare bleknar kanske firmornas fotopapper också oavsett om de är från crimson eller fuji;)
Har beställt oskiljaktigt många gånger från Fujodirekt.
50x70 bilder och är verkligen supernöjd + att jag har beställt Canvas tavlor.
De är verkligen ett bra företag med kvalite :) och jäkligt bra pris!

#14 Okej, men om man beställer där ifrån, hur långt tid tar det då att få den? :)

#15 det brukar gå fort, sällan mer än en vecka, fast i deras villkor står det att det ska ta 7-10 arbetsdagar.