Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 16-efterbehandling
Läst 902 ggr
elli-kleo
0

Photoshop & andra red. pogram

vad använder du för redigerings pogram? vad tycker du om det? lagom mycket finesser för det du gör?

Vad finns det för olika Photoshop och vad är skillnaden mellan dom?

Jag har "Vanliga" Adobe photoshop CS och Photoshop elements 2, gör för tillfället inga större redigeringar, är ganska nybörjare ;) men visst kan man göra en hel del i dom pogramen, eller är det lite igemfört med dom nyare?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

emeliekarlssoonn
0

Jag använder PhotoScape som liknar photoshop men är mer avancerad än Paint. Har Photoshop CS3 men använder det sällan eller aldrig.

[muff]
0

Jag har photoshop CS5, fick nyss, så har inte lärt mig allt ännu …

Anna
0

Jag har Adobe Photoshop Cybershop CS4. Påväg att uppgradera till CS5. Mycket nöjd med CS4 men ser mycket spännande i uppföljaren också!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

elli-kleo
0

Hur mycket kostar pogrammen?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

FotoAlle
0

Jag har Adobe CS5 och Lightroom 2,7 - CS5 kostar ca 12.000 om man inte är student, då får man den mycket billigare.

Lightroom kostar ca 3000 kr.

Har även PS Elements 8 på en annan dator.

fannyissa
0

Jag har ett Adobe photoshop elements 6.0 som jag köpte på OnOff för ca 900 eller 1000 kr, kom inte ihåg riktigt.
Men det funkar suveränt för mig, finns massa saker man kan göra + att det är på svenska! :)

FotoAlle
0

#6 - men det är även CS5 och LightRoom.

PSE 9 har precis kommit ut, så nu kan man nog få tag på PSE 8 till hyfsat pris.

Jojaton
0

Jag har Photoshop CS4 och Elements 3.0, använder dock bara elements i absoluta nödfall. CS4at är dock pappas, så när jag köper min nya dator (Mac, vi har pc) så ska jag köpa CS5 :)

Johanna - Instagram

HBKbruden
0

Jag kör med photoshop cs5 - superbra! Kan inte komma på några nackdelar, mer än kostnaden vid inköp. Köpte dock som student,