Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 1002 ggr
MiaMaria
0

Vad händer med åretsifokushäst?

Har inte sett någon finaltävling? Så vad hände egentligen med årets ifokushäst?

bull
0

Undrar detsamma !?  Konstig tävling!Obestämd

Anna
0

Oroa er inte, tävlingen kommer att fortsätta! Det har blivit lite problem med en sajts omröstning då iFokus legat nere från och till de senaste dagarna. Därför är finalen förskjuten, men håll koll, vi skyndar oss så gott vi kan!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Ok, tack för svar!

bull
0

#2  Förstår att det är Newforestponny det gäller och där står det "lika" fortfarande.  Varför inte sätta ett sista datum för röstning. Datumet som står har ju överskridits redan och Fokus ligger inte nere nu, är man intresserad så röstar man. Men jag kan tänka mig att många har tappat intresset för denna "tävling"redan.

"Newforest i Fokus" får väl dra lott bland ponnyerna det gäller, eller låta båda två gå vidare.  Attlid, hur skyndar ni er på för vis?

Anna
0

#4 Jag är inte på något sätt inblandad i reglerna eller liknande, utan har bara tillåtit att finalen hålls på min sajt.

De är på G att själva utse en vinnare inne på Newforest ponny.

annaattlid.se

bull
0

#5   Undrar vem eller vilka som har satt upp reglerna ?  Dom är då väldigt otydliga i alla fall.  Kanske alla deltagande sajter har egna regler!?  Jag har för mig att du skulle vara en av "domarna" i finalen och lite koll lär väl du också ha, tycker jag.  Hoppas du har kontakt med övriga "domare" och deltagande sajter som deltar.?

Anna
0

#6 De medverkande hästsajterna har tillsammans satt upp regler. Jag är med i juryn och föreslog att finalen kan hållas här inne då min sajt antagligen är mest relevant för det ändamålet. Visst har jag koll, men jag ser ingen anledning att förklara mig mer då jag sagt som det är - allt är på G, bara lite försenat!

annaattlid.se

Lindbygarden
0

#6 Kanske misstolkar men tycker tonen är lite skarp?

Attlid mfl styr inte över annan sajt utan ställer upp som jury. Frågor kring NFifokus tycker ju jag hör hemma på berörd sajt och inte här.

Fiffilura
0

Fast jag måste faktiskt hålla med #6 att reglerna varit enormt otydliga. Vem som är asnvarig har jag ingen aning om. Jag frågade på russ i fokus om det skulle vara en eller flera hästar, svaret blev då att dte enbart skulle vara en häst eller häst med föl med. Det lades då till i reglerna på russidan. Jag kikade runt på andra sidor (kul att se allas bilder) och fann att många hade bilder med flera hästar på och jag kunde inte hitta något i reglerna om detta på de andra sidorna…. Taskigt mot dem som kanske inte får med sina bilder för att reglerna varit otydliga eller taskigt mot dem (jag bl.a) som hellre hade velat haft en bild med flera hästar.

Nåja, inga stora grejer, men reglerna HAR varit otydliga. I övrigt måste tilläggas att det är himla rolig idé och hoppas på fler liknande tävlingar! Skrattande

Lauth
0

Hur gick det med detta? Blev det någon vinnare korad?

Mari
0

Ja en vinnare blev korad men jag minns itne vem det var nu?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Alex
0

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst