Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 17-köpråd
Läst 1011 ggr
LindaKarlstrom
0

billigaste 50x70cm förstoringarna ?

Vart kan man få fatt på dom billigaste 50x70cm förstoringarna? Är det på Fuji Direkt, tror inte jag sett något billigare i alla fall. Hur är deras kvalité förresten?

Idrus
0

Tror faktiskt det är ifrån fuji direkt. Jag har beställt därifrån ett par gånger, dock fick jag en gång en bild som inte alls var som orginalet i färg och så. Nu beställer jag alltid från crimson.

Besök gärna min blogg.

LindaKarlstrom
0

Ja jag brukar använda crimson, dom är jättebra! Men tyvärr så är jag lite snål för tilfället :)

Anna
0

Använde själv FujiDirekt mycket förut och har alltid varit nöjd med kvaliteten där, dock inte beställt över 30x40cm men har aldrig varit missnöjd.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NettanLindholm
0

jag har beställt så stora från Fuji Direkt och har alltid varit nöjd med resultet därifrån! snabb leverans och bilderna har hög kvalité!

selfrejection
0

Jag har beställt stora förstoringar därifrån till min mamma, tror den ena var 50x70 faktiskt och jag blev nöjd med dom :)

HannaW
0

jag har också beställt därifrån många gånger :) en gång beställde jag en 50x70 och jag blev faktiskt jättenöjd! alla gånger jag har fått bilder därifrån så tycker jag att kvaliteten varit bra och jag har aldrig blivit missnöjd bortsett från att bilderna ibland haft dåliga skärpa o.s.v. , men då är det ju bilderna jag tagit som varit dåliga från början.

MoaW
0

har beställt flera 50x70 från fuji direkt, jättenöjd! Enda gången jag inte varit nöjd med dom är en almanacka jag beställde där vissa av bilderna var helt gul/gröna…
Betalade 45kr för förstoringarna från fujidirekt också, dom brukar ha bra erbjudanden

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Lueur
0

jag har beställt så pass stora för fuji ett par ggr och det har blivit ett bra resutlat.men vet många som fått tillbax bilder med konstiga färger osv

Testade crimson för ett tag sen men då fick jag inte bara hem mina bilder utan någon annans beställning också :/ så dom vet jag inte om jag litar på längre :P

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Idrus
0

Haha låter som att det inte spelar någon roll vilken sida man beställer ifrån Cool

Besök gärna min blogg.