Kritik - Porträtt i ridhus
Bild 1 tycker jag var fint tagen men aningen mörk, hade kanske varit ännu bättre med en annan beskärning.
Bild 2 tycker jag blev alldeles för mörk och brusig för min smak. För att fota i ridhus krävs mycket ljus och ett objektiv med större bländare än det du har idag.
Bild 2 tycker jag är häftig! Visst att den är väldigt mörk men samtidigt ger det en speciell känsla när man bara ser en kritvit bläs och delar av kroppen. :)
oj vilken skillnad!! orginalet är också fint, jättefint för att vara taget i ridhus, men som sagt tycker jag att den första var lite mer unik :) Du hade kanske kunnat redigerat den på samma sätt men inte riktigt lika mörk ;)
var väl mest ett test. Var tusen år sedan man använda photoshop och det nyaste photoshop cs5 såg väldigt annorlunda ut så att säga. Så provade mig fram lite bara. Blir väl att testa lite mer senare med det :-) Kul att du gillar bilden anyway :)
http://Mylifeandbrian.blogg.se
Bild 1 : Jag tycker jag att hästen har ett fint uttryck men tror att den hade gjort sig bättre utomhus. Men den är bra, tycker att det är bra ljus och lite brus för att vara fotograaferat i manage.
Bild 2 : Gillar bilden men hästen skulle vart ljusare och ögonen skulle synts så tror jag att den hade blivit ennu bättre. Att den är mörk förövrigt stör mig inte .