Kritik-rörelse
Den här bilden tog jag utan att ställa in kameran alls, bara auto. Gick förbi hagen med kameran i handen och såg Mary studsa iväg när hon blev skrämd av att snö rasade från taket. Alltså är det en ögonblicksbild.
Den blev ganska bra tycker jag om man ser till ögonblicket och hennes uttryck av nyfikenhet blandat med rädsla.Vad tycker ni ?
Oj har du redigerat bilden något? Den ser väldigt konstig ut, kanske överskarp?
Förutom det tycker jag om bilden, jag får samma känsla som du beskriver.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ljuset var ganska konstigt och jag slet bara upp kameran och knäppte så kvalitetsmässigt är den inte så bra. Det jag fastnade för var hennes uttryck.
#3 Jättefin! :-D Du lyckades få bort det gröna "ljuset", Gillar också uttrycket^^

Super fint uttryck på hästen! den ser verkligen pigg, allert och intresserad ut!
#3 Det är mycket bättre men du skulle nog kunna dämpa ner det ännu mera, känns lite onaturligt att hästen "glittrar"
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#6 Jag tycker inte att det ser ut som att den glittrar, det ser ut som det i början men efter ca 3 sekunder slätar bilden ut sig.
Tycker dock att bilden är lite brusig och tajt beskärd, annars gillar jag hästens utryck och tycker att det är en fin bild