Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 2179 ggr
denisesalomonsson
0

kritik - ponny i snö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog en bild på min ponny häromdan, härligt med
snö säger jag bara!
Och jag tror han tycker likadant Flört

Så vad tycker ni?

WhoCares-01
0

Du har fångat en bra del av steget, den är fint komponerad, söt ponny =D

Dock så gillar jag inte bakgrunden, det skulle göra sig bättre om skogen var längre bort och så stör det mig att det är en byggnad inne bakom träden(?)
Sen är det synd att hästen har tränset på sig och så är den något underexponerad föt min smak.

Kan dock säga att jag inte skulle göra det bättre själv så snyggt jobbat ändå =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

denisesalomonsson
0

#1 Tack så mycket!

denisesalomonsson
0

putt!

AK1234
0

Jag tycker inte att du fångat något bra moment i traven då hästen ser framtung ut. Men det är ju en smaksak! Personligen tycker jag att momentet när frambenet sträcks ut är det bästa att fota i traven :D

Annars bra färger och bra exponering !

denisesalomonsson
0

#4 Det håller jag med om, men jag tyckte det såg nästan bättre ut när jag fick bild på hans trav sådär i snön :)
men tack!

Adrina
0

Håller med dem andra, kanske lite blåtonig men passar rätt bra in i bilden, hade gärna velat ha mer luft bakom hästen.

denisesalomonsson
0

Ja, men tyvärr blev det sådär när jag tog fotot, inget att göra åt.. Obestämd

Lueur
0

Jag tog mej friheten till att "fixa till" den lite grann, hoppas du inte misstycker. :)

enda jag gjort: Ljusat upp den, dragit ner de kalla tonerna pyttelite (jag gillade de kalla), lite skärpa och rätat upp den så inte hästen ser så framtung ut :)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Stoodyear
0

Nejnejnej, bilden var bättre innan redigering! Nu blev den för ljus och hästens kropp förlorade form och blev bara en vit klump.

Däremot hade man önskat iaf en aning mer luft bakom hästen, annars tycker jag komponeringen var fin.

Stoodyear
0

Jag glömde säga att om jag hade redigerat något så hade det varit att dra upp endast det svarta i bilden. I t.ex nivåer.

denisesalomonsson
0

#8 Nej det är okej, men håller nog med #9, jag gillade den nog mer innan redigering! Glad

Lellson
0

Söt!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Trongutten
0

Gillar bilden, men skulle vilja ha lite mer skärpedjup och mer luft bakom hästen :-)

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

MyBeauty
0

Då tog jag mig friheten att mixra lite med den också :-)

http://Mylifeandbrian.blogg.se