Kritik - russ
Tog en spontan bild på 2åring här om dagen och hade nu tråkigt så jag lekte med den lite snabbt i pshop.
Vill gärna höra lite kritik.
Har redigerat bort grimma, grimskaft, hand, lastbil och hästtransport. Sen använt en moln brush, ändrat kontrast och mättnad. Bilden är också kraftigt nerminskad.
hihi, vilken söt häst!! jag tycker den blev bra med redigeringen, kanske lite väl tillgjort med himelen bakom ;) jag kan tänka mig att utan den hade den blivit jättefin, för skärpan, färgerna o.s.v är jättebra :D

#1 Tack! :) Det var väldigt dåligt ljus den dagen också, himelen syntes ganska mycket och den blev så platt när jag tog bort hästtransporten i bakgrunden så jag valde att sätta dit lite moln :)
Någon mer som vill skriva nåt?
Tycker det var bra redigerat.. fin häst. din?
Medarbetare på Gotlandsruss i fokus
Av ett russ blev det russigt värre 

#3 Tack! :) Det är min 2åriga russhingst.

Oj, ja den redigerade var ju helt klart mycket bättre ;) väldigt bra redigerat tycker jag! jag vet inte om det går men kanske kan man "förlänga" skogen och göra marken vit, kanske går att klona till det..?

#6 Tack! :) Jo det skulle nog gå, ska testa lite olika sen. Nu var det bara en spontan redigering som lätt blir när man bara har tråkigt. :)