Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 996 ggr
karinlindberg
0

Kritik: visitkort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu skall jag försöka knåpa ihop en design till mina framtida visitkort. Denna design har systern gjort - **åsikter?
**(Den med cirkeln är framsida och den andra baksida)

WhoCares-01
0

jag tycker det ser fint ut =) men lite tveksampå "ramen" på den sidan där kontaktinfon är… tror den skulle göra sig bättre som helvit…

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

janehellen80
0

jag hade valt svart färg påtexten m kontaktinfon på, så den blir lättläs…  Annars var det jättefint..

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Mari
0

Jag hade också valt en annan färg till kontaktinformationen, speciellt den på vänstra sidan, själva loggan fungerar bra i denna färg.

Sedan på framsidan av visitkortet så tycker jag det blir svårt att läsa ut hela texten, sista bokstaven i fotograf försvinner in i manen och uf syns heller inte något bra.
Testa att antingen förminska texten så den får plats bättre på hästen eller att du förstorar hästen lite mer så att texten får hästen som en mörkare bakgrund.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

karinlindberg
0

Tack för all feedback! Skall komma med lite mer exempel sedan som ni väldigt gärna får komma med åsikter om igen.

FotoAlle
0

Mycket snyggt! Sticker ut från mängden, däremot så hade jag inte valt kursiv text på kontaktinfon utan vanlig standard.

Tydligt och stilrent typsnitt,

Angående framsidan så blir det lite mycket vitt - och om jag ska vara petig så hade jag antingen kört cirkeltemat även på baksidan eller rektangeltemat även på framsidan.

Bra jobbat

karinlindberg
0

Senaste versionen, med tryck på endast ena sidan. Vad tycks? (Bilden med loggan har lite hackig kant vilket skall fixas, men ändå)

Mari
0

Jag tycker det blir svårt att läsa den orangea texten mot den vita bakgrunden, du kan inte ha mörkare färg på texten?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

karinlindberg
0

#7 Jag tänkte också på det - men undrar om hela layouten blir mindre sammanhängande om jag tar en mörkare färg, då den "ljust oranga" färgen på hästen var tänkt att liksom matcha texten. Mer tankar?

Mari
0

#8 Jag tror nog att du vinner mer på att ha en lättläst textfärg än att den ska matcha med hästen på bilden Flört
Kanske svart text för att matcha hästens träns?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

karinlindberg
0

Vad tycks?

Mari
0

Känns bättre, fast såg nu att du hade ett bättre förslag längre upp i tråden. Den med hästen som bakgrund är mycket mycket bättre än detta förslaget.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se