Kritik: Plansch
Hej!
För att marknadsföra mitt UF-företag (projektarbete…) planerar jag att sätta upp planscher som informerar om företaget på t ex ridskolor.
Här är några exempel - vad tycks? Jag är ytterst tveksam om den, men vet inte hur jag skall gå vidare.. Förslag och annan hjälp tas emot tacksamt :)
Glömt bilden….? 

1# Var helt underbar i min mening =) Jag skulle ringa direkt om hag såg den affichen.
2# Föll mig inte alls i smaken då hästen är så pass kapad, man får intrycket att du inte alls kan.
Så ettan helt klart :D
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
håller med #4 !
En sak bara, kanske att du skulle ljusa upp hästen i bakgrunden liite,annars blir den nog lite för mörk när du ska skriva ut den, annars var den kanon! 

Tycker första var bäst. skulle dock ha ändrat texten lite plus mobilnumret tycker jag var fult skrivet.

Super snyggt men ettan var bäst :D

Mycket bättre
Fast jag hade nog ljusat upp bakgrundsbilden ännu mer samt skrivit telefonnummret i denna stil: 070 - 123 45 67, det är mycket lättare att läsa och memorera när det är uppdelat på det sättet.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
snyggt !
dock ett stavfel: "jag tar på mig bådE privata… " ska det vara ;)

Tack för kritik!
#10 Den blir ännu brusigare då - tycker du jag ska göra det ändå? Eller snackar du ljusa upp de ljusa partierna, eller hela bilden?
#11 Shit, tack för att du märkte det! Haha, det hade sett ut…
Jag tycker precis som de andra helt klart ettan. Snygg bild, bra text, och snyggt med de små bilderna. Tvåan hade funkat med en annan bakgrundsbild. Jag tycker inte det blir tillfredsställande med så mycket beskärning av bilden.
Kika gärna på min blogg där jag skriver om allt inom fantasy!
#12 Jag tycker att hela bilden ska ljusas upp
Inte bara de ljusa partierna det tror jag kan se konstigt ut, testa reducera bruset i efterhand?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag tycker det blev bättre, glöm inte att ändra stavfelet som #11 tipsade om
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Det enda spontana jag kom på var att det kanske skulle vara fler bilder på "personer med deras hästar" iom att det är det som du "säljer" i rubriken…

Helt ärligt gillar jag första verisonen av den i #19 (#2 alltså) bäst om man bortser från stavfelet i den och telefonnummrets "utformning"
Alltid Oavsett
Tyckte att den version i #2 var bäst, när du hade rättat till den i #15 dock är stavfelet kvar. #18-19 blev så himla klottriga och mycket text, överallt :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !