Kritik - häst i snö
Skulle faktiskt vilja ha kritik på den här bilden, jag vet att den inte är exakt jätte perfekt men jag gillar den ändå.
Förutom att jag lyckades kapa svansen, men sånt händer väl alla?
Men vill veta vad ni tycker om den.
Nikon D7000 + 18-105 mm
(Vet mycket väl att loggan sitter fel där, men jag visste nog inte vad jag gjorde när jag satte dit den och jag har inte orkat flytta på den.)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Lite mörk, du vågar nog dra upp ISOt lite mer;) Och synd med den kapade svansen och lite mer luft runt hela hästen, annars super.
Är du nöjd med din d7000?:D Min är påväg.
Tack :)
Det är en häst framför så kunde inte få mer luft framför henne, men bakom hade ju fungerat bra.. Får försöka snart igen.
Jag älskar den!
Har ju bara haft en D60 innan så det är lite skillnad så jag är super nöjd! :D
Medarbetare på Djurfoto
#2 Okej, haha okej, samma här, sitter här med en D60 så att byta till D7000 kommer kännas som himmelriket!:D
det gör det verkligen, jag var inte nöjd med min D60 så jag är glad för att jag har en kamera som har det jag vill ha. :D
Medarbetare på Djurfoto
Hade velat ha lite mer Fokus vid huvudet och lite mer luft runt som sakt :)
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/
#5 oj, måste ha missat denna kommentar.. eller så har jag tittat på mobilen men inte kunnat svara då och sedan glömt av det. Lite bra är det att iFokus tar fram gamla trådar just nu , då märker man lite vad som man kanske har missat ;)
men tack, jag kan säga att allt gick riktigt fort så jag är förvårnad över att det faktiskt blev så bra som det blev. Men jag ska allt försöka någon mer gång, när jag har hittat hästar igen.. just denna hästen är såld tyvärr så har inga hästar att fotografera direkt just nu så utvecklas kan jag inte, men jag ska allt tänka lite mer nästa gång.. tack :)
Medarbetare på Djurfoto