Högsäsong på G!
Nu är mars här, årets första vårmånad… Som i sin tur visar att alldeles snart är högsäsongen äntligen här!
Är ni taggade på fotosäsongen 2011? Något inplanerat ännu? När drar utomhussäsongen igår hos er?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Oj här dröjer det ett tag innan det är högsäsong, utomhussäsongen drar nog i gång i slutet av April om snön inte ligger kvar, så var det förra året iaf 
Jag har inte planerat in något ännu men har lite kontakter med ridklubbarna om samarbete. Ska senare denna månad börja kolla runt på tävlingar och skriva in i kalendern
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Så fort tävlingarna börjar utomhus blir det, det jag vet än så länge är 30 april, islandshästtävling. Det kan bli en innan om de hinner få till en istölt också :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är bokad till ett 3-dagars event än sålänge och har ett par som jag gärna vill till själv:P
Utomhussäsongen verkar dra igång i april - iaf så går första distansritten jag ska åka till då, så det bör väl räknas som utomhus?;) Sen är väl hopp/fälttävlan och möjligen dressyren inte jättelångt efter.
Min kalender är full :P Problemet är att den minskas drastiskts eftersom jag själv ska tävla :P
Fototävlingarna för mig drar igång i slutet av april.
Jag är grymt otaggad till alla tävlingar, pga kamerastrul. Däremot har jag några planerade och hoppas på att bli lite mer taggad tills dess. :)
Ja, jag är taggad, men tyvärr så finns det inte så många tävlingar här där jag bor, men åker runt lite dit jag kommer mig och har 3 inplanerade, vet även att det kommer komma lite lubbtävlingar jag ska fota på (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

#4 Vilken distanstävling?
Jag skulle nog säga att min fotosäsong börjar i april, ev lite senare beroende på vädret. Jag har inte tillräckligt bra utrustning för att ta bilder inomhus som jag blir nöjd med, så jag fotar bara utomhus. Därav risk för att jag får vänta lite innan säsongen kan komma igång.
Jag gjorde en planering för hela säsongen nu i helgen, preliminär såklart, och det ser bra ut! Många härliga tävlingar som jag är riktigt förväntansfull inför att fotografera på!
Måste säga också att jag tycker att det är charmigt att hästsportfotografering till mångt och mycket är väldigt säsongsbetonat. Även om man kan få riktigt bra bilder inomhus känns det alltid som om det är bäst förhållanden (och flest tävlingar) på vår och höst. Det är bra på sitt sätt kan jag tycka, då blir man ju extra peppad inför varje säsong för det var ett tag sedan man fotade! 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
8# Jag ska till Vedemaritten - om det blir som ryttare eller groom/fotograf har jag inte kommit fram till än dock!
För mig drar den igång i början på maj när jag har registerad firma.

#10 Okej. Ska förhoppningsvis rida Sämsholm, hade varit skoj att ev kunna få tag i bilder från ritten (mina egna hinknissar/fotografar gör sitt bästa, men det räcker inte alltid…)
#12 Jag har lite planer på att ev försöka ta mig till Sämholm med, men får se om det blir verklighet av dem eller inte. Men som sagt, kan hända att vi syns där då!:)
Vad blir det för klass du startar då?

#13 Blir bara 20 km om vi åker dit